Завантажений, 40-тонний автопоїзд у складі сідлового тягача Mercedes-Benz GenH2, що працює на водні, показав реальний запас ходу 1047 км. Ця велика відстань була пройдена 25 - 26 вересня дорогами загального користування. Заїзд стартував з міста Верт неподалік Карлсруе, де знаходиться випробувальний центр та головний завод Daimler Truck, а фінішував у німецькій столиці - Берліні.
Тягач був заправлений рідким екологічно чистим воднем Air Liquide, виготовленим з біометану. Він був у двох баках по 40 л кожен, при температурі - 253 град. Посилена теплоізоляція ємностей дозволяє довго зберігати рідкий водень на борту без необхідності його примусового охолодження.
Всі баки перед початком поїздки були опломбовані представниками TUV Rheinland, які на фініші документально зафіксували рекорд за тривалістю пробігу водневої вантажівки без дозаправки. Зазначимо, що Daimler Truck віддає перевагу рідкому водню, який має більшу щільність енергії, ніж газоподібний.
Водневий тягач Mercedes-Benz GenH2 поки що не серійний, проте він наблизив Daimler Truck до взятого зобов’язання в рамках Паризької угоди – перейти на випуск виключно безвуглецевих автомобілів на основних ринках збуту в Європі, США та Японії вже до 2039 року.