Торік Volkswagen оголосив, що інвестує близько 1,1 мільярда доларів у переобладнання заводу в Емдені для виробництва електромобілів на платформі MEB. Але, схоже, плани компанії дещо змінились.
Як розповів в інтерв'ю німецьким ЗМІ голова виробничої ради заводу Манфред Вульф, частину виробничого майданчика закриють на шість тижнів. Працівники, задіяні на лініях зі складання електромобілів, отримають продовжену на один місяць літню відпустку, а одну зміну скасуть на два тижні.
Скорочення виробництва торкнеться електричного кросовера ID.4 та нового електричного седана ID.7. Старт виробництва останнього перенесено з липня на кінець року. Тоді як випуск моделей з ДВЗ, включаючи Passat, залишиться на колишньому рівні.
Також Вульф заявив про скорочення 300 із 1500 тимчасових працівників. Продовжувати з ними контрати на серпень компанія не планує.
Ці заходи стали реакцією Volkswagen на «кризу продажу». Зі слів топ-менеджера, порівняно з початковими показниками, попит на електромобілі знизився на 30%.
У той же час продажі Volkswagen Group в Європі у першому кварталі 2023 року зросли на 68% порівняно з минулорічними показниками. При цьому в США продажі автомобілів німецького концерну зросли на вражаючі 98%. Картину успіху зіпсував Китай: мінус 25% до минулого року, а це найбільший ринок Volkswagen Group.
Виробництво електромобілів Volkswagen налагоджено на кількох майданчиках. Чотири з них розташовані на території Німеччини. Це вже згаданий завод у Емдені та майданчики у Ганновері, Дрездені та Цвіккау. Також німецькі електромобілі, в основному Volkswagen ID.4, збирають у Чаттануга, штат Теннессі, США, та китайських містах Антінг та Фошань.