Volkswagen скоротить виробництво електромобілів через низький попит

Volkswagen скоротить виробництво електромобілів через низький попит

29 червня 2023
18

Торік Volkswagen оголосив, що інвестує близько 1,1 мільярда доларів у переобладнання заводу в Емдені для виробництва електромобілів на платформі MEB. Але, схоже, плани компанії дещо змінились.

Як розповів в інтерв'ю німецьким ЗМІ голова виробничої ради заводу Манфред Вульф, частину виробничого майданчика закриють на шість тижнів. Працівники, задіяні на лініях зі складання електромобілів, отримають продовжену на один місяць літню відпустку, а одну зміну скасуть на два тижні.

Скорочення виробництва торкнеться електричного кросовера ID.4 та нового електричного седана ID.7. Старт виробництва останнього перенесено з липня на кінець року. Тоді як випуск моделей з ДВЗ, включаючи Passat, залишиться на колишньому рівні.

Також Вульф заявив про скорочення 300 із 1500 тимчасових працівників. Продовжувати з ними контрати на серпень компанія не планує.

Ці заходи стали реакцією Volkswagen на «кризу продажу». Зі слів топ-менеджера, порівняно з початковими показниками, попит на електромобілі знизився на 30%.

У той же час продажі Volkswagen Group в Європі у першому кварталі 2023 року зросли на 68% порівняно з минулорічними показниками. При цьому в США продажі автомобілів німецького концерну зросли на вражаючі 98%. Картину успіху зіпсував Китай: мінус 25% до минулого року, а це найбільший ринок Volkswagen Group.

Виробництво електромобілів Volkswagen налагоджено на кількох майданчиках. Чотири з них розташовані на території Німеччини. Це вже згаданий завод у Емдені та майданчики у Ганновері, Дрездені та Цвіккау. Також німецькі електромобілі, в основному Volkswagen ID.4, збирають у Чаттануга, штат Теннессі, США, та китайських містах Антінг та Фошань.

Джерело: Autogeek

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Та ладно От закінчився той самий відсоток бажаючих їздити на електричках, які думають що економлять, бо не вміють рахувати і логічно мислити.

+3-19ВІДПОВІСТИ  
nvfermi  

nikolaynovgorodskiy, не здивуюсь, якщо через 10-15 років скажуть , що електричка була помилкою і повернуться до ДВЗ

+1-5ВІДПОВІСТИ  
Shep  

nikolaynovgorodskiy, так а в чому не економія? от зараз вже можна (з Китаю правда) але купити новий ID4. в класній комплектації в середньому за 35К$. питання : що можна купити такого ж рівня розміру/комфорту/комплектації з кросоверів з ДВЗ дешевше? ніфіга! за цією гроші - так , дешевше - ні. ну а тепер рахуймо паливо та ТО... у знайомого вже рік ID4, ніяких ТО ремонтів не робив , їздить кожен день , заправляє за копійки по нічному лічильнику... інша справа що не всім підходять електро по стилю життя... але кому підходять - люди і кайфують і економлять

+9-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 6
Константин Макаренко  

Ха... То вониочікували що зараз всі кинуться купувати ІД.4, бо він типу "гарний та дешевий".. Торохи не вгадали.. Не всих влаштовує "дешевий пластик"... А інакше вже не дешево..
А взагалі, електричний бум продовжуєтьмя.. Мені лдуже подобається швидкість розбудови зарядної інфраструктури в Україні...

+3-2ВІДПОВІСТИ  
wandered  

Константин Макаренко, а що чутно про інфраструктуру утилізації акумуляторів?

+2ВІДПОВІСТИ  
Константин Макаренко  

wandered, переробляється як і будь-який інший компонент. для всього існують технології. на сьогодняшній день поки-що не актуально. ще немає такої кількості батарей які потребують массової переробки.

-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
wandered  

Пам'ятаю бум переходу на ПЕТ пляшки в 90-ті. Легкі, міцні, екномічні!!! Далі більше - все пакуємо в пластик! І за 20 років перетворюємо всю планету на сміттезвалище, особливо океани. Мабуть з електромашинами - "Не всё так однозначно. Это не то - это другое". (С)

+2-2ВІДПОВІСТИ  
wandered  

Панове!
По-перше, пропоную припинити чвари.

По-друге. Далі цитати, що зібрав нашвидкуруч.
«Переробка й утилізація акумуляторів електромобілів може стати значною проблемою вже через 10-15 років.
До 2030 року ЄС планує випустити на дороги 30 мільйонів електромобілів. Це безпрецедентний випадок таких темпів росту абсолютно нового продукту.
Дуже складно отримати дані про переробку літій-іонних акумуляторів у світі, наразі називають цифру близько 5%. Але в деяких частинах світу цей показник значно менший.
Вважає Пол Андерсон з Університету Бірмінгема, повідомляє BBC.»

ПЕРЕРОБЛЯЄТЬСЯ менше 5%!
Решта вивозиться в Азію і спалюється або закопується.

По-трете. Перед людством стоїть завдання тотально зменшити шкідливий вплив на довкілля своєї діяльності. І на сьогодні непродуманий і непідготовлений перехід з ДВЗ на електромотори принципово нічого не міняє. Припускається, що в перспективі користь від електрофікації повинна бути. ? Ще є думка, що використання гібрідів, на зараз, менш шкідливе.

Сучасною мовою - попит на електрокари, це класичний хайп. На мою думку.

По-четверте. Мої утопічні міркування. Психологи вважають, що найбільшу шкоду людству роблять не матеріальні прояви людської сутності. А саме: престиж, пафос, пиха, ну або «понти», і найбільш небезпечна - соціопатія.
Стосовно автомобілів. Треба згадати, що це не розкіш, а засіб пересування, бричка, а не засіб самоутвердження. І вигадувати нічого не потрібно. Наприклад кей-кар.

+2ВІДПОВІСТИ  
Анатолий Свириденко  

wandered, "Треба згадати, що це не розкіш, а засіб пересування, бричка, а не засіб самоутвердження. І вигадувати нічого не потрібно. Наприклад кей-кар." - кей-кар прямо ідеальний варіант сімейного авто, прямо так і бачу, як всі на них пересіли.
Кросовери не просто так стали самим поширеним форм-фактором авто, не тому що понти (бо там поділ на понти і просто авто для пересування такий самий як і седанах/хечбеках), а тому що зручно. Я би з радістю пересів з хечбека ц класу на кросовер трохи побільше, але поки фінанси не дозволяють. То вже задача на після перемоги.
А по темі статті - ну промахнулись в компанії з очікуваннями попиту на електрокари, буває. Ринок змінюється, не вгадаєш, що буде.

+2ВІДПОВІСТИ  
wandered  

Анатолий Свириденко, пропоную ще трохи, без чвар, обговорити мотивацію при виборі авто, чому є попит на електрички і «зручні» великі, важкі машини.
Мене зацікавила ось ця новина:
news.infocar.ua/mini-vantazhivky_nespodivano_nabuly_populyarnosti_v_ssha_160445.html /> Цікаво було б взнати мотивацію (не припущення і здогадки, а свідчення) придбання таких машин, та ще і в США.
Наприклад я б залюбки не пересідав на кросовер, а придбав би новий невеликий мікровен за помірну ціну, з високою посадкою і збільшеним внутрішнім об'ємом. Мені дуже подобається Honda Jazz 1.5 AT Crosstar Executive з середньою витратою 3,6 л/100км. Але висока ціна і вже не пропонують. Тому довелось замість старого ROOMSTERа обрати з того, що більш-менш підходить під мої уподобання. А свого часу невеликі однооб'ємники були досить популярні (Opel Meriva, Ford В-Max, Volkswagen Golf Plus). Мода швидкоплинна, а масова свідомість легкокерована.

Вважаю відхід від викопного палива неминучим і необхідним. Електрифікація транспорту це один із шляхів. Але не в такий спосіб. Це не боротьба за екологію, це звичайний перерозподіл фінансових потоків. Виробництво електричок в нинішньому вигляді вважаю дуже прибутковим і безвідповідальним проектом із забрудненням відкладеної дії. Також це заміна однієї залежності на іншу. Китай вже зараз контролює значні запаси кольорових металів і цим шантажує.

Для швидкого зменшення шкідливих викидів в рази вже висловлювалися пропозиції обмежити вагу машин, їх потужність і значно збільшити термін експлуатації. Технічно це дуже легко. Додайте м'яку гібридизацію. Але суспільство споживання проти.

Як хто вважає інакше і має аргументи, то було б цікаво їх побачити.

З повагою.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація