Концерн Volkswagen заборонив проведення торгів із продажу мікровена Daihatsu Atrai 1998 року, що проходили на платформі Cars&Bids. Аукціон було скасовано на вимогу північноамериканського представництва німецького бренду, яке заявило, що саморобний кей-кар порушує права інтелектуальної власності та може завдати шкоди іміджу компанії. Організатори аукціону визнали ці претензії спірними, проте все ж зняли автомобіль із продажу, аби уникнути можливих юридичних проблем для продавця та покупця в майбутньому.
Мікровен Daihatsu Atrai зазнав глибоких візуальних модифікацій: впізнаваний аеродинамічний обвіс, двоколірне забарвлення кузова та велика емблема Volkswagen зробили його схожим на класичні моделі німецького автовиробника. Саме цей стиль і використання логотипа стали підставою для скарги з боку Volkswagen. У компанії вважають, що подібні репліки можуть створити хибне уявлення про вартість і якість їхньої продукції, особливо електричного мінівена ID.Buzz, який позиціюється як сучасне втілення легендарного мікроавтобуса.
З огляду на можливі юридичні ризики, зокрема ймовірні звинувачення в незаконному використанні товарного знака, організатори аукціону вирішили зняти автомобіль із торгів. Водночас власник переробленого Daihatsu Atrai визнав, що формально Volkswagen діяв у межах законодавства США, проте вважає такі дії надмірними. На його думку, ентузіасти, які створюють подібні кей-кари, не прагнуть нажитися на відомому бренді, а лише демонструють свої навички тюнінгу та любов до автомобільної культури.