Volvo CE представляє перший електричний асфальтовий каток

Volvo CE представляє перший електричний асфальтовий каток

25 січня 2023
1

Компанія Volvo Construction Equipment (Volvo CE) презентує свій перший асфальтовий каток на електротязі. Модель DD25 Electric відсвяткує світовий дебют на виставці Сonexpo 2023, яка пройде у Лас-Вегасі з 14 по 18 березня. А до покупців новинка почне надходити з першого кварталу наступного року. Таким чином, компанія розширює асортимент екологічно чистої спецтехніки. У 2020 році на ринок вийшли електричні екскаватори (компактні Volvo EC18/EC25 та більші EC230 Electric), а також компактні колісні навантажувачі (L25/L20 Electric). Головна мета виробника - до 2040 року досягти нульового рівня парникових газів у ланцюжку створення чистої вартості. Це є частиною стратегії Volvo Group - до 2030 року збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 35%.

Очікується, що каток DD25 Electric працюватиме протягом повної зміни на одному заряді в залежності від типу роботи та інтенсивності робочого циклу. Він має ті ж рішення для зарядки, що й електричні екскаватори та навантажувачі. Електричний каток буде поставлятися з вбудованим зарядним пристроєм, який дозволяє заряджати батарею від 0 до 100% всього за три години в залежності від рівня потужності змінного струму. З додатковим зовнішнім пристроєм швидкого заряджання постійного струму це можна зробити менш ніж за годину, тобто під час обідньої перерви.

Завдяки поєднанню перевіреної платформи Volvo Asphalt Compactor з акумуляторною батареєю асфальтовий каток DD25 Electric розвиває потужність 24 кВт, що на 30% більше, ніж у звичайного катка Volvo DD25B. В результаті машина виходить більш чуйною з точки зору швидкості та вібрацій. Каток ефективніше працює на ухилі завдяки розміру компонентів і краще на великих висотах у порівнянні з дизельною машиною, яка втрачає потужність зі збільшенням висоти.

Круговий огляд у 360 градусів та високочастотне ущільнення дозволяють операторам швидко отримувати гладку асфальтовану поверхню. Частоту можна регулювати від 3500 об/хв/55 Гц до 4000 об/хв/67 Гц для різних застосувань. На відміну від дизельного двигуна, який потрібно обслуговувати, електричні компоненти, акумулятори та електромотори особливо не потребують цього, що економить час та гроші клієнтів.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Andriy86  

Яким чином потужна зарядна станція з'явиться у місці будування нової дороги? Хіба що усередині міста при ремонті вже існуючих доріг.

-10ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація