За результатами 11 місяців 2012 року продажі автомобілів Volvo демонструють рекордну динаміку зростання – 67,75% при порівнянні з аналогічним періодом 2011 року, посідаючи першу сходинку преміум- сегменту за динамікою зростання продажів. Значний ріст попиту на автомобілі Volvo, порівнюючи з 2011 роком, спостерігався у лютому – 100%, квітні – 142%, червні – 95% та вересні – 86%. Не дивлячись на зниження попиту автомобілів на ринку України у листопаді, Volvo знову ж демонструє зростання – 32,84%.
Найбільшою популярністю серед українських поціновувачів скандинавської розкоші та надійності, користуються автомобілі категорії SUV – XC90 та XC60, спортивний та елегантний седан S60 та седан представницького класу – S80.
Модельний ряд автомобілів Volvo у 2012 році доповнився абсолютно новим хетчбеком V40 та кросовером V40 CrossCountry, що дозволило значно розширити аудиторію споживачів та змусило конкурентів бути завжди насторожі.