Скандинави досягнуть цієї мети в найближчі кілька місяців, коли їхнє портфоліо на 2023 модельний рік буде повністю укомплектовано, заявили в компанії.
Всі моделі в лінійці бренду будуть повністю електричними (BEV) або гібридними – легкими та підключаються (HEV). В даний час у Volvo є два BEV – XC40 Recharge і C40 Recharge, а позашляховики XC90 і XC60, седани S90 і S60 і універсал V60 доступні у вигляді гібридів, що підключаються (PHEV). Єдиний автомобіль, у якого досі немає електрифікованого аналога, це універсал V90 Cross Country.
Довгострокові плани Volvo передбачають, що до 2030 року вона стане виробником електромобілів, а до 2040 року стане на 100% вуглецево-нейтральною. Аналогічні наміри мають і інші автомобільні бренди. Bentley також повністю перейде на електрику в 2030 році, тоді як Ford не називає точної дати електрифікації, але обіцяє стати вуглецевою нейтральною компанією в 2050 році. Cadillac націлений на 2030 рік, а Honda вказує на 2040 рік.
Але повернемося до Volvo - з 2023 року всі моделі бренду будуть доступні у стандартній комплектації з вбудованим Google, який «запропонує плавний перехід між цифровим життям удома та по телефону, принісши клієнтам цифрове життя та набагато більшу персоналізацію безпосередньо». на своїх машинах». Наявність вбудованого Google означає, що моделі також отримають Google Assistant для голосового керування, Google Maps для навігації та Google Play для програм.
Система тепер входить у стандартну комплектацію C40 Recharge та XC40 Recharge, XC60, S90 та V90 Cross Country. Всі автомобілі Volvo тепер будуть доступні з оновленнями повітрям, щоб власник міг отримувати все нові покращення програмного забезпечення.