Компанію Rox Motor у 2021 році засновав Чанг Цзін - генеральний директор виробника пилососів Roborock. Зараз вона розпочала постачання на ринок свого позашляховика Polestones 01 EREV.
Перші автомобілі передали клієнтам 27 листопада, за 37 днів після запуску серійного виробництва. До речі, ця місія довірена Beijing Automobile Works (BAW).
Офіційна прем'єра Polestones 01 EREV відбулася 30 серпня цього року. Як було заявлено, розробкою позашляховика займалося відоме італійське кузовне ательє Pininfarina.
Автомобіль доступний у шести- та семимісній версіях. У першому випадку габарити моделі становлять 5050 х 1980 х 1869 мм при колісній базі 3010 мм. Семимісна версія досягає в довжину 5295 мм.
Абревіатура EREV у назві позашляховика означає «електромобіль розширеного пробігу». Цю місію у силовій установці Polestones 01 виконує 1,5-літровий двигун внутрішнього згоряння потужністю 154 к.с. У рух його приводять два електродвигуни сумарною потужністю 476 к.с.
Ємність нікель-марганець-кобальтового (NMC) акумуляторного блоку від CATL - 56 кВт.год. На електротязі позашляховик проїжджає 235 км. Сукупний запас ходу - 1338 км по CLTC.
У Китаї Polestones 01 EREV коштує від 48 910 до 50 310 доларів. На місцевому ринку йому доведеться конкурувати з Li Auto L8 та L9, які розходяться більш як по 10 000 одиниць на місяць.