Продажі першого автомобіля Xiaomi у Китаї стартували лише 28 березня, а вже наприкінці року обіцяно нову прем'єру. За інформацією CarNewsChina, китайський техногігант готує електричний кросовер. Також новинку запропонують у версії EREV (електромобіль із збільшеним запасом ходу). У такому автомобілі для приводу електрогенератора використовується невеликий ДВЗ.
Безіменний кросовер побудують на ще не випущеній платформі, яка підтримує EREV. Тоді як «первісток» Xiaomi - седан SU7 - використовує повністю електричну архітектуру Modena.
Головним конкурентом майбутнього кросовера називають Porsche Cayenne, який він дуже нагадує зовні. Але в Китаї новинці Xiaomi доведеться боротися за клієнтів із Li Auto. Цей бренд називають місцевим королем продажів серед великих кросоверів. До чого ж всі вони EREV.
Технічної інформації про другу модель Xiaomi поки немає. Седан SU7 у базовій версії використовує літій-залізо-фосфатний акумуляторний блок ємністю 73,6 кВт.год від BYD. Запас ходу складає 700 км за китайською методикою CLTC. Як повідомляється, за 27 хвилин після запуску седан зібрав 50 000 передплачених замовлень.