Китайський виробник смартфонів Xiaomi у квітні продав понад 7000 одиниць своєї першої моделі авто, електричного седана SU7.
Впевнений вихід Xiaomi на переповнений китайський ринок електромобілів, ймовірно, призведе до подальшого перевороту найбільшого у світі автомобільного ринку, де компанії виявилися втягнутими у запеклу цінову війну на тлі послаблення попиту.
Компанія приєднується до Nіо, Xpeng, Volkswagen, Tesla, BYD і Geely, адже саме ці компанії продають найбільше електромобілів у Китаї. У квітні Xiaomi продала 7058 SU7. Цього року компанія планує поставити понад 100 000 одиниць, що відповідає середньомісячним продажам в 11 618 одиниць на частину року, що залишилася.
Передбачуваний щомісячний обсяг продажів Xiaomi, що становить понад 11 000 одиниць на частину року, також ставить її в жорстку конкуренцію з Volkswagen, який досяг кращих результатів, ніж більшість інших іноземних автомобільних брендів.
У квітні німецький автовиробник продав 13 108 електромобілів через два китайські спільні підприємства, причому ціни на моделі починаються з нижчої ціни, ніж стандартний SU7 від Xiaomi. На думку деяких аналітиків, найближчими роками ринок стане ще оптимістичнішим щодо Xiaomi. HSBC Qianhai прогнозує продаж автомобілів Xiaomi на рівні 240 000 одиниць у 2025 році та 348 000 одиниць у 2026 році.