Новий тест демонструє вражаючу різницю того, як різні шини впливають на запас ходу електромобілів на прикладі Tesla Model 3.
Не секрет, що електромобілі мали цікавий вплив на шинну промисловість, адже вони підштовхнули шини до оптимізації ефективності.
За останні кілька років світові виробники шин почали випуск шин, оптимізованих до ваги та ефективності електромобілів. Онлайн-продавець шин Tire Rack вирішив протестувати різні шини на Tesla Model 3, проїжджаючи по 100-мильному колу.
Результати були справді цікавими, оскільки вони підкреслюють, наскільки великою є різниця в ефективності шин.
Ось результати:
- Hankook iON evo AS: 263 Вт.год/милю
- Goodyear EcoReady: 269 Вт.год/милю
- Continental ProContact RX (T1): 272 Вт.год/милю
- Goodyear ElectricDrive 2: 274 Вт.год/милю
- Yokohama ADVAN Sport EV A/S: 274 Вт.год/милю
- Pirelli P Zero (PZ4): 274 Вт.год/милю
- Bridgestone Turanza EV: 276 Вт.год/милю
- Michelin Pilot Sports 4S: 290 Вт.год/милю
- Michelin Pilot Sports All Season 4: 292 Вт.год/милю
Усі вони були протестовані на Model 3 з 18-дюймовими колесами, за винятком Goodyear EcoReady, який тестувався у 19-дюймовому варіанті, що безумовно, негативно вплинуло на результати.
Різниця в ефективності між найбільш ефективними та найменш ефективними шинами, оптимізованими для електромобілів, складає близько 29 Вт.год на милю.