Mercedes-Benz не виконує своє зобов'язання перейти повністю на випуск електромобілів до 2030 року, натомість спрямовуючи мільйони євро на розробку нових двигунів внутрішнього згоряння. І справа не лише у позиції керівництва компанії, цього вимагають заможні клієнти.
Так, покупці в Китаї, зокрема, вважають, що престиж їхнього автомобіля залежить не лише від емблеми на капоті, а й від джерела живлення під капотом. Заданими кількох опитувань, наявність потужного бензинового двигуна приносить набагато більше похвали від оточуючих, ніж електрична силова установка.
За даними німецької газети Handelsblatt, щомісяця Mercedes-Benz продає на Далекому Сході понад 4000 седанів S-Class з ДВЗ, але в травні він продав лише 74 екземпляри електричного седана EQS.
На фоні такого перегину у продажах німецький автовиробник змінює тактику та вкладає набагато більше грошей у розробку двигунів внутрішнього згоряння та автомобілів з ними, подовжуючи їхній термін служби, щоб задовольнити прогнозований попит на початку 2030-х років.