На китайському сайті Weibo з'явилися фотографії кросовера Lynk & Co 900 зі складними кріслами в багажнику. Аксесуари запропонують як опцію.
Відповідну технологію запатентували місяць тому, причому за ілюстрацією можна було подумати, що носієм стане Zeekr 001. Однак «дев'ятисотий» підійшов краще: у нього складні п'яті двері з відкидним бортом.
За задумом складні крісла в багажнику знадобляться для пікніка: подушки можна розгортати на 180 градусів, з органайзера висувається столик. Реалізація опції у Zeekr і Rolls-Royce дуже схожа, хіба що на кріслах кросовера під китайською маркою немає тиснення логотипів.
Цікаво, що Lynk & Co 900 запропоновано з трирядним салоном, а крісла в багажнику крадуть і без того невеликий обсяг.
Прем'єра Lynk & Co 900 відбулася на початку січня, і кросовер досі не вийшов навіть на китайський ринок.
«Дев'ятисотий» можна вважати флагманом усього концерну, адже в основі платформа SPA Evo, яка поки що не дісталася навіть Volvo. Є повнокероване шасі, пневмопідвіска, а чотиримоторна гібридна система розвиває до 857 кінських сил. Усі технічні характеристики підтвердять навесні.