Керівник британської філії Alfa Romeo Демієн Даллі дав зрозуміти, що італійська марка відмовиться від спортивного іміджу, щоб залучити покупців. На даний момент основними клієнтами Alfa Romeo є чоловіки середнього віку, але нові моделі розроблять із прицілом на сімейні пари та жінок. Топ-менеджер Alfa Romeo підтвердив, що італійський бренд має стати «зрозумілим для широкої аудиторії», не змінивши традицій.
В інтерв'ю Autocar Демієн Даллі озвучив кілька тез. По-перше, Alfa Romeo прагне стати не «емоційним, а раціональним брендом», для чого гамма буде розширена за рахунок масових моделей. По-друге, Alfa Romeo чекає на новий виклик - зміна іміджу, адже «багато хто вважає італійський бренд спортивним».
Топ-менеджер визнав, що Alfa Romeo має бути вірною італійському дизайну та спортивному стилю. Однак найближчим часом на нову двомісну Alfa Romeo шанувальникам можна не чекати з економічних причин. У майбутньому Alfa Romeo може повернутися до спорту, але тільки після того, як «буде створено стійку бізнес-модель».
Хоча спортивні Alfa Romeo не стоять на порядку денному, Демієн Даллі віддав належне історії марки і нагадав, що під брендом Alfa Romeo продаються автомобілі за 150 тисяч фунтів стерлінгів, а за належного підходу могли б продаватися лімітовані моделі за півмільйона фунтів стерлінгів. Цікаво, як нова консервативна стратегія Alfa Romeo поєднуватиметься з автоспортивною програмою, вершиною якої є участь у Формулі-1 із заводською командою.
Раніше про трансформацію Alfa Romeo багато говорив бос марки Жан-Філіп Імпарато. У лютому генеральний директор заявив, що новинки італійської марки мають зрівнятися за ціною з BMW, а в травні додав, що еталоном якості Alfa Romeo стане фірма Lexus.