Honda представила оновлені седан та хетчбек Civic одинадцятого покоління для американського ринку. Головним їх придбанням стали гібридні модифікації, які вже давно доступні на інших ринках. Наприклад, європейцям Honda пропонує винятково гібридний Civic.
Зовні оновлену модель можна ідентифікувати за новими бамперами та збільшеною решіткою радіатора зі стільниковим малюнком. У минулому залишилися й окремі «протитуманки». Кузовну палітру доповнено новими кольорами, а топова версія Sport Touring Hybrid отримала нові колісні диски.
У салоні з нового - USB-роз'єми в передній частині та мультимедійна система із сервісами Google у дорогих версіях. Також «дорогим» седанам та хетчбекам дісталися сидіння з підігрівом, бездротова зарядка для смартфона, люк із електроприводом, клімат-контроль та моніторинг «сліпих зон».
Усі модифікації оновленого Civic з конвеєра укомплектовані комплексом безпеки Honda Sensing. До нього входять адаптивний круїз-контроль, система утримання у смузі рух та автогальмування.
«Американські» гібридні седан та хетчбек використовують 2,0-літровий «атмосферник», що працює за циклом Аткінсона, та два електродвигуни. Один з електромоторів виконує функції стартер-генератора. Сукупна віддача силової установки - 203 к.с. та 315 Нм крутного моменту.
Відомо, що гібридам переналагодили підвіску. Інші характеристики поки не озвучують.
Також у моторній лінійці оновлених седана та хетчбека зберігся колишній 2,0-літровий бензиновий «атмосферник» (160 к.с., 187 Нм). Працює він у парі із варіатором. Тоді як 1,5-літрова «турбочетвірка» (183 к.с., 240 Нм) та механічна коробка передач у релізі не згадуються.
У США продажі оновленого седана Honda Civic розпочнуться у червні. Хетчбек з'явиться у місцевих дилерів трохи згодом. Цін поки немає.