Кілька років тому більшість автовиробників зробили головну ставку на розробку електромобілів та повний переведення свого модельного ряду на електротягу. Однак статистика продажів вказує на суттєве уповільнення зростання продажів машин на електротязі, при тому що гібридні моделі набирають популярності. Компанія Audi (як і весь концерн Volkswagen) сподівалася проскочити гібридну стадію, але реальність внесла свої корективи.
Глава компанії Гернот Дельнер визнав, що електромобільний перехід займе більше часу, ніж передбачалося.
Вихід із скрутного становища шефу Audi бачиться у збільшенні числа плагін-гібридів. Для цього компанія вже готує нове сімейство двигунів внутрішнього згоряння, оптимізованих для роботи з електрифікованою силовою установкою. Передбачається, що запас чисто електричного ходу таких моделей складатиме близько 100 км.
Офіційна стратегія марки Audi, як і раніше, передбачає створення повноцінної лінійки електромобілів до 2033 року. Однак тепер Гернот Дельнер вважає, що три типи силових установок (ДВЗ, гібридні та електричні) будуть рівноцінно співіснувати як мінімум все наступне десятиліття.