За даними тольяттінського паблика Avtograd news у соцмережі «Вконтакте» лінія збирання 8-клапанних «атмосферників» сімейства «11182» перейшла на тризмінний режим роботи. Причина - безальтернативність 1,6-літрового двигуна ВАЗ-11182: зараз цим агрегатом оснащуються всі модифікації Granta. Випуск шістнадцятиклапанників припинено через брак імпортних комплектуючих.
За даними порталу добова програма збирання «антикризових» Lada Granta - від 600 до 640 автомобілів, тому потреба у 8-клапанних двигунах ВАЗ-11182 збільшилася. За неофіційною інформацією, у липні АвтоВАЗ планує відновити складання універсалів Lada Largus, які теж оснащуються цим мотором, так що перехід на тризмінний режим роботи може запобігти дефіциту силових агрегатів.
Інсайдери стверджують, що у цілодобовому режимі ведеться робота із заміщення імпортних комплектуючих для 16-клапанних двигунів 1.6 потужністю 98 та 106 кінських сил. Однак терміни відновлення складання таких «атмосферників» джерела не називають, тому поки що безальтернативним є 8-клапанний агрегат, база якого була створена ще на початку 2000-х.