Компанія Bosch вперше протестувала на дорогах загального користування свою інноваційну гідравлічну систему brake-by-wire, яка усуває механічний зв'язок між педаллю гальма та виконавчими механізмами. Тепер натискання на педаль передається виключно електричним сигналом, що забезпечує швидшу та точнішу реакцію.
Головна особливість цієї системи - два незалежні гідравлічні приводи: безпосередньо brake-by-wire та ESP. Bosch планує випустити її на ринок восени 2025 року, а до 2030 року очікує оснащення цією технологією понад 5,5 мільйона автомобілів. Крім гідравлічної версії, компанія також працює над суто електромеханічним варіантом.
Відмова від механічного зв'язку не лише покращує ергономіку та ефективність, а й відкриває нові можливості у дизайні. Гальмівні приводи можна розміщувати оптимальніше з точки зору безпеки, а скорочений хід педалі дозволяє створювати інноваційні інтер'єри. Компактна конструкція системи знижує масу авто і спрощує виробництво, що особливо важливо для високоавтоматизованих транспортних засобів.