Довгострокова стратегія розвитку бренду DS передбачає перехід у люксовий сегмент, причому створювати відчуття розкоші будуть за допомогою ретельно підібраних оздоблювальних матеріалів і уваги до дрібниць. Процес нешвидкий, він може зайняти і 10, і 20 років.
Компанія DS має намір стати чимось на кшталт Louis Vuitton від автомобільної галузі та перейти до вищого цінового сегменту, щоб конкурувати вже не з Mercedes-Benz і BMW, а Rolls-Royce і Bentley (про те саме мріє і Jaguar). Про це в інтерв'ю британському журналу Autocar розповів головний дизайнер марки Тьєррі Метроз. За його словами, на репозиціонування потрібен час, а оскільки бренд ще дуже молодий (DS здобув незалежність у 2014 р.), далеко не факт, що навіть через 20 років він зможе стати люксовим.
Щоправда, вже сьогодні французи роблять наголос на якості матеріалів і трепетно ставляться до дрібниць. Наприклад, інтер'єр кросовера DS N°8 більше нагадує салони Rolls-Royce і Bentley, ніж Audi або Volkswagen. Метроз зізнається: робити люкові машини на спільних з іншими брендами Stellantis архітектурах дуже складно, але, на щастя, вони можуть «гратися» з пропорціями, занижуючи лінію даху і збільшуючи так звану відстань престижу.
Усі нові моделі DS вкладатимуться в цю парадигму, але первістком все-таки стане N°8. Кросовер створений під натхненням від концепту Aero Sport Lounge чотирирічної давності, оснащений електричною силовою установкою потужністю до 350 кінських сил і здатний без підзарядки проїхати 750 кілометрів. Для оздоблення салону «вісімки» використовують шкіру «наппа», канвас і алькантару. Замість «санітованого хрому» - покриття Light Gold, що відсилає до люксових автомобілів 1930-х років. Старт продажів кросовера намічений на середину цього року.