Французький виробник гіперкарів Bugatti переосмислив свою айдентику, а допомогла в цьому відома консалтингова фірма Interbrand. Зміни торкнулися логотипу марки: він, як і раніше, є з'єднаними літерами «E» та «B», але тепер вони виконані у двомірному дизайні та більш сучасним лаконічним шрифтом. Водночас компанія змінює й свій підхід до продукту - відтепер буде важлива не стільки швидкість, скільки ультрарозкіш і технологічність, завдяки чому Bugatti розраховує охопити ширшу аудиторію.
«У міру того, як змінюється світ та змінюються галузі, змінюється і Bugatti, - йдеться в офіційній заяві компанії. - Бренд розвивається та перестає бути лише ексклюзивним виробником гіперкарів: розширюється портфоліо, компанія опановує нові продукти та нові технології в автомобілебудуванні. Новий фірмовий стиль та корпоративний дизайн Bugatti є ключовою частиною цієї еволюції».
З ребрендингом корпоративний дизайн Bugatti став сміливішим і прогресивнішим. Він показує напрямок, у якому рухається компанія. При цьому автовиробник, як і раніше, буде створювати унікальні продукти, дотримуючись завітів засновника марки Етторе Бугатті.
За словами директора з продажу та маркетингу Bugatti Automobiles Хендріка Малиновські, для того, щоб осучаснити айдентику марки, спочатку довелося звернутися до важливих віх в історії: це і поява Veyron у 2000-х роках, і вихід на ринок моделі Chiron, яка у свій час змінила позиціювання та привабливість Bugatti.
«За кілька десятиліть світ змінився, - визнав Малиновські. - Не забувайте, що коли вийшов Veyron, iPhone ще навіть не існував».