BYD показала наживо гіперкар Yangwang U9 Xtreme

BYD показала наживо гіперкар Yangwang U9 Xtreme

21 листопада 2025
0

На автосалоні в Гуанчжоу 2025 року офіційно продемонстрували гіперкар Yangwang U9 Xtreme - найекстремальнішу й водночас найбільш технологічно просунуту версію моделі, створену суббрендом Yangwang компанії BYD. Це спеціальна лімітована серія у кількості лише 30 екземплярів, яка позиціонується як абсолютний трековий інструмент і флагман інженерних можливостей BYD. Автомобіль не лише став експериментальним полігоном для всіх найновіших рішень бренду, але вже встиг встановити рекорди: максимальна зафіксована швидкість становить 496,22 км/год, а час проходження кола на Північній петлі Нюрбургрингу - 6 хвилин 59,157 секунди, що ставить U9 Xtreme у лігу найшвидших електричних гіперкарів світу. Ці показники офіційно підтверджуються опублікованими матеріалами, і саме вони стали одним із ключових акцентів під час прем'єри.

Yangwang U9 Xtreme вирізняється особливою увагою до аеродинаміки, яку розробляли з прицілом на трек та максимально стабільні характеристики на надвисоких швидкостях. Передня частина отримала характерний двошаровий капот із наскрізними каналами та масивний карбоновий передній спойлер зі спадаючими донизу торцевими пластинами. Така конструкція суттєво збільшує притискну силу на передній осі, забезпечуючи стабільність і точність керування у швидкісних поворотах. Силует моделі підкреслюють розширені передні крила та виразна лінія, яка тягнеться до самої задньої частини, додаючи кузову агресивності й покращуючи загальний баланс потоків повітря.

У стандартну комплектацію входять 20-дюймові легкосплавні диски зі здвоєною п'ятиспицевою конструкцією, на які встановлено високопродуктивні напівсліки GitiSport e-GTR2 PRO, створені спільно з компанією Giti. Розмір шин 325/35 ZR20 (112Y), і вони сертифіковані для швидкостей до 500 км/год, що повністю відповідає рекордним можливостям U9 Xtreme. Гальмівна система також зазнала серйозного доопрацювання: автомобіль отримав титанові гальмівні супорти та модернізовані карбон-керамічні диски з більшою контактною площею, що дозволяє ефективніше відводити тепло навіть за умов тривалої роботи на треку.

Як найекстремальніша версія сімейства U9, модель Xtreme оснащується повним комплексом аеродинамічних елементів. Заднє віконне поле виконане у вигляді багатошарової структури, що нагадує луску, а над кормою розташований величезний карбоновий антикрило типу «лебедина шия», який підвішено на вигнутих опорах. Задній бампер інтегрує потужний двошаровий дифузор, що також виконує важливу роль у стабілізації автомобіля на високих швидкостях та у створенні загального притискного ефекту.

У фундаменті U9 Xtreme лежить інтелектуальна система повного приводу BYD e4 у поєднанні з технологією активного контролю кузова DiSus-X. Завдяки роздільним електродвигунам на кожному колесі система забезпечує максимально точний векторинг тяги, що дає змогу контролювати поведінку автомобіля буквально точково на кожному окремому колесі. Технологія DiSus-X, у свою чергу, отримала зовнішню двоклапанну архітектуру, де окремі клапани відповідають за рух підвіски вгору та вниз. Це дозволяє здійснювати надшвидкі й незалежні вертикальні корекції на всіх чотирьох колесах, підлаштовуючи автомобіль під особливості полотна треку й забезпечуючи неймовірну стабільність у критичних режимах.

Силова установка Yangwang U9 Xtreme базується на універсальній 1200-вольтовій платформі надвисокої напруги й складається з чотирьох електромоторів. Їхня сумарна потужність сягає 2220 кВт, що відповідає 2977 к.с., а співвідношення потужності до маси становить 1217 к.с. на тонну. Такий показник робить U9 Xtreme одним із найпотужніших серійних електричних автомобілів у світі. Окрім цього, гіперкар оснащено новою трековою версією батареї Blade. Вона відрізняється вдосконаленою внутрішньою структурою, зменшеним опором осередків, а також двошаровою системою охолодження, що дозволяє досягати розрядного показника у 30C, забезпечуючи стабільну продуктивність навіть за надекстремальних навантажень.

Джерело: CarNewsChina
Фото: autohome

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація