BYD покаже на автосалоні в Гуанчжоу оновлений Yangwang U7

BYD покаже на автосалоні в Гуанчжоу оновлений Yangwang U7

18 листопада 2025
0

BYD готується показати оновлений Yangwang U7 на автосалоні в Гуанчжоу, представивши флагманський електроседан у новому кольорі Galaxy Blue. Компанія робить це на тлі подальшого розвитку технічного профілю моделі, яка з моменту свого дебюту залишається однією з найтехнологічніших у лінійці бренду. Преміальний електромобіль, доступний у повністю електричній та гібридній версіях, у Китаї коштує від 628 000 до 708 000 юанів, що орієнтовно відповідає діапазону 88 400 - 99 700 доларів США.

Згідно зі свіжими сертифікаційними даними, U7 отримав помітне оновлення силової частини. Загальна пікова потужність електричної трансмісії зросла з 960 до 1000 кВт, тобто з 1287 до 1341 к.с. Конфігурація силової установки при цьому залишається попередньою: седан оснащено чотирма синхронними електромоторами, два з яких видають по 260 кВт, а ще два - по 240 кВт. Водночас у версії plug-in hybrid зберігся 2-літровий бензиновий двигун BYD4H20 потужністю 200 кВт, що працює в комбінації з електричною платформою, забезпечуючи високу ефективність і стабільну продуктивність навіть у змішаному циклі.

Габарити моделі після модернізації не змінилися: довжина становить 5360 мм, ширина 2000 мм, висота 1515 мм, а колісна база дорівнює 3200 мм. Споряджена маса також залишилася на рівні попередньої версії - 3223 кг. Для живлення моделі BYD використовує сучасні акумулятори на основі хімії LFP, що відзначаються високою стабільністю, довговічністю й термальною безпекою.

Однією з ключових особливостей Yangwang U7 є фірмова активна підвіска DiSus-Z - електромагнітна система, принцип роботи якої базується на технологіях, подібних до тих, що використовуються у катапультних системах авіаносців та у поїздах на магнітній подушці. Підвіска працює на основі аналізу даних, отриманих від лидара та камер, завчасно обробляючи інформацію про дорожнє покриття. За заявами виробника, система здатна прогнозувати рельєф на пів секунди вперед і автоматично регулювати кліренс та жорсткість підвіски, забезпечуючи плавність ходу, стійкість на великій швидкості та високий рівень безпеки.

Комплекс систем допомоги водієві в U7 також залишається одним із найпотужніших серед серійних автомобілів на китайському ринку. Седан використовує три лідари, п'ять міліметрових радарів, тринадцять камер та дванадцять ультразвукових сенсорів. Уся ця апаратна архітектура працює на двох однокристальних платформах Nvidia Orin-X загальною продуктивністю 508 TOPS, що дає змогу підтримувати розширені функції автономного водіння рівня L2+, покращені системи паркування, а також формує основу для подальшого розвитку програмного забезпечення.

Електрична версія моделі оснащується великою 135,5-кіловатгодинною батареєю формату Blade, створеною на базі LFP-технології. У циклі CLTC запас ходу досягає до 720 км. BYD підкреслює, що акумуляторна система підтримує надшвидку DC-зарядку, і відповідно до попередніх даних, за оптимальних умов заряджання з 30 до 80% може тривати приблизно 20 хвилин, що є значним показником для електромобіля цього класу та маси.

Попри преміум-клас моделі та її технологічність, продажі U7 поки що залишаються помірними, але стабільно зростають. За відкритими даними незалежних трекерів, починаючи з травня 2025 року модель поступово нарощувала обсяги: у перший місяць продажів було зафіксовано близько 139 реалізованих автомобілів, а до жовтня загальна кількість поставлених седанів сягнула приблизно 1643 одиниць. Це свідчить про поступове зміцнення позицій Yangwang U7 у преміальному сегменті високопродуктивних електроседанів, де конкуренція зростає з кожним місяцем.

Джерело: CarNewsChina
Фото: Weibo

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація