Китайська CATL доповіла про роботу над новими матеріалами для електромобільних акумуляторів, які забезпечать приріст ємності на 10-20% порівняно з існуючими літієво-залізо-фосфатними (LFP) батареями. Про це повідомило агентство Reuters із посиланням на голову компанії Цзен Юйцюня (Zeng Yuqun).
Нова технологія, що отримала назву M3P, забезпечить електромобілям запас ходу до 700 км при повному заряді акумулятора, заявив топ-менеджер компанії під час свого виступу на заході World New Energy Vehicle Congress у Пекіні. Він додав, що нові матеріали дозволять знизити собівартість елементів живлення порівняно з акумуляторами на основі нікелю та кобальту. На жаль, пан Цзен не уточнив, які метали використовуються в батареях M3P і коли стартує їхнє масове виробництво.
CATL, клієнтами якої є Volkswagen, BMW і Ford, вважається найбільшим у світі виробником тягових акумуляторів - вона займає понад третину світового ринку елементів живлення для електромобілів. Подальші перспективи свого зростання та можливість збільшити відрив від конкурентів в особі LG Energy Solution та BYD компанія бачить у розширенні виробництва та нових технологіях виробництва акумуляторів.
Нещодавно китайський гігант анонсував технологію Qilin, яка забезпечить 13-відсотковий приріст щільності зберігання енергії в порівнянні зі стандартними елементами Tesla 4680. Першим покупцем акумуляторів нового зразка стане бренд електромобілів Zeekr, що належить Geely, - на ринку вони з'являться на початку 2023 року.