Чому Європа не може зупинити китайський імпорт?

Чому Європа не може зупинити китайський імпорт?

09 січня 2023
2

Китайські автовиробники поки що не досягли великих успіхів у галузі продажу електромобілів на європейському ринку. Проте, як стверджують експерти, ситуація може змінитися у найближчі кілька років.

Найбільш відомими для мешканців Старого Світу марками, що імпортують сюди машини на чистій тязі, є Aiways, BYD, Great Wall та Nio. Кількість угод, що здійснюються ними в Європі, поки що невелика, але оптимізму додає той факт, що місцевих покупців цілком задовольняє китайська продукція.

За повідомленням французької консалтингової компанії Inovev, частка автовиробників із Піднебесної на європейському ринку нині становить близько 5,8%. Але в міру того, як китайці поглиблено вивчатимуть особливості цього ринку і пропонуватимуть доступніші моделі, у середньостроковій перспективі цей відсоток може помітно зрости.

За даними аналітичної компанії Jato Dyamics, середня ціна європейського електромобіля з 2015 року зросла майже на 7000 євро - до 55 821 євро. У США транспортні засоби за цей період подорожчали приблизно на 10 000 євро - до 63 864 євро. У Китаї ж, навпаки, ціна знизилася з 66 819 до 31 829 євро, що нижче за ціну бензинових аналогів.

Імовірність того, що китайські електромобілі незабаром коштуватимуть дешевше за європейських та американських конкурентів, висока. У КНР нижчі виробничі витрати та невисокі, порівняно з Європою, витрати на зарплатню працівникам складальних підприємств.

За словами Патріка Коллера, голови великого французького автопостачальника Forvia, «у Китаї будують хороші автомобілі, і Європа не в змозі зупинити імпорт».

Джерело: UAMotors

Обговорення новини

Ford_V8  

Китай встановив величезні мита на імпорт європейських авто (саме тому автоконцерни почали будувати заводи в Китаї). Чому ЄС не може зробити те саме у відповідь на китайські машини?

+7ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

Ford_V8, через 2-3 роки великі корпорації як стелантіс, запустять у виробництво дешевші автомобілі на нових платформах в за рахунок масштабування виробництва зможуть знизити цінники. Тим часом можуть повилазити різні проблеми з поки що новими китайськими авто, наприклад низька рентабельність на вторинному ринку. Сподіваюсь ці фактори вплинуть на вибір європейських покупців.

+6-5ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація