Audi поділилася новими подробицями щодо майбутньої електрифікації модельного ряду. Як повідомляє Motor1.com, вже до кінця десятиліття німецька марка має намір організувати виробництво електрокарів на всіх своїх заводах по всьому світу, проте ще як мінімум кілька років після цього батарейні машини випускатимуться паралельно з моделями з ДВЗ. Повна ж відмова від двигунів внутрішнього згоряння запланована на 2033 рік.
В даний час Audi виробляє електромобілі на двох заводах: на німецькому підприємство Bollinger Hofe (Німеччина), яке вважається найтехнологічнішим з існуючих, та складальним майданчиком у Брюсселі (Бельгія). А вже наступного року на заводі в Інгольштадті запустять виробництво Q6 e-tron.
Протягом наступних шести років під випуск електромобілів будуть переобладнані й інші підприємства Audi, а саме заводи у Неккарзульмі (Німеччина), Сан-Хосе-Чьяпа (Мексика) та Дьєре (Угорщина). Крім того, в Китаї Audi будує спільне підприємство з партнером FAW, і там також збиратимуть електромобілі. Китайський завод у Чанчуні буде введено в експлуатацію наприкінці 2024 року.
З переходом на електромобілі Audi скоротить модельний ряд. Раніше повідомлялося, що «під ніж» пустять A1 і субкомпактний кросовер Q2, так що поточне покоління для цих автомобілів стане останнім. Також у відставку відправлять суперкар R8 з мотором V10, попрощатися належить і зі спорткупе TT.