На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері Mercedes-Benz презентує свої новітні електричні вантажівки. Так, запущена в серію восени 2021 року модель eActros 300/400 тепер постала і в якості сідлового тягача для роботи зі стандартними напівпричепами.
Новинка буде доступна у виконанні eActros 300, тобто з трьома акумуляторними блоками. Ємність одного блоку - 112 кВт.год (корисна - 97 кВт.год). Вони живлять два електромотори в задньому мосту, сумарною потужністю 330 кВт (пікова - 400 кВт). У підсумку тягач у складі автопоїзда може проїхати до 220 км. Швидка зарядка в 160 кВт (400A) дозволяє наповнити батареї від 20 до 80% ємності всього за одну годину.
Електричний сідловий тягач, як і всі eActros, укомплектований зовнішньою акустичною системою Acoustic Vehicle Alerting Assist, що підвищує безпеку пішоходів. Також є система активного гальмування п’ятого покоління ABA 5 і система S1R, що сигналізує про знаходження пішоходів або велосипедистів у сліпій зоні при повороті машини праворуч.
Також хочеться відзначити систему Mirror Cam другого покоління, що встановлюється замість зовнішніх дзеркал. Вона отримала вкорочені на 10 см кронштейни камер і нові параметри зображення з більш реалістичною «картинкою». У серійне виробництво сідловий тягач eActros піде в другій половині 2023 року.
На виставці IAA Transportation 2022 також був презентований eActros c електричною коробкою відбору потужності eWorkX від компанії ZF. Остання зокрема представлена на двох машинах: з крюковим захватом від Meiller і портальному самоскиді від Palfinger.