Honda представила новий логотип, який прикрасить моделі майбутньої електричної лінійки серії «0». Це електромобілі нового покоління із чистим дизайном, ринкова прем'єра яких очікується у 2026 році.
Підготовлений спеціально для них логотип дуже нагадує перший логотип бренду, представлений ще у 1963 році. Це була широка літера «Н» із тяжкою верхньою частиною. 1969 року логотип замінили. Нинішній культовий знак «Н» прикрашає автомобілі Honda з 1981 року. Спеціальний «електричний» логотип - це його мінімалістична версія. У компанії його називають «дві витягнуті руки».
Окрім нового лого, електромобілі слідуючого покоління отримають власний унікальний бренд. Перші два стануть серійним продовженням концептів Saloon та Space-Hub. Це седан та фургон зі схожими футуристичними клиноподібними екстер'єрами. Honda вже підтвердила, що седан орієнтований на американський ринок.
Поки не відомо, чи отримає новий логотип майбутній електричний кросовер Honda Prologue. Він розроблений разом із GM спеціально для американського ринку. У продажу новинка з'явиться до кінця 2024 року.
За дизайн Prologue відповідала студія дизайну Honda у Лос-Анджелесі. Базується новий електрокросовер на архітектурі Ultium та платформі BEV3 від GM, які використовують Chevrolet Blazer EV та Cadillac Lyriq.