Голова та засновник Fisker Inc. Хенрік Фіскер поділився подробицями про новий електромобіль - електричний кросовер Pear. Продажі новинки по обидві сторони Атлантики почнуться у 2025 році. Він стане другою моделлю бренду після Fisker Ocean, доступною на ринку Європи. Цільовий цінник Pear - близько 36 000 доларів.
З таким прайсом та обіцяним рівнем комфорту Fisker Pear складе серйозну конкуренцію на ринку. При чому не тільки аналогічним за розмірами Peugeot e-3008 та Nissan Ariya, але й більш дешевим та популярним Peugeot e-208 та Vauxhall Corsa Electric.
Зі слів Фіскера, прибутковим новий Pear дозволить зробити спеціально розроблена архітектура. Ця платформа не має нічого спільного з алюмінієвою скейтборд-платформою, що лежить в основі Fisker Ocean. Задля зниження витрат по дорозі в серію Pear втратив 35% деталей концепту. Крім того, на відміну від «Окена» він повністю сталевий. У компанії його називають «Steel Plus Plus».
У той же час компанія відмовилася використовувати технологію «гігалиття», яку впроваджують деякі виробники, в першу чергу Tesla та Toyota. На думку Фіскера, у разі аварії цей метод зробив би ремонт Pear надто дорогим. Також запропонувати європейцям такий демократичний цінник дозволить місцеве виробництво. Перемовини щодо цього вже ведуться. Чи бере участь у проєкті компанія Magna Steyr, яка збирає Ocean в Австрії, Фіскер не поточнив. У США виробництво кросовера довірять тайванській Foxconn.
У продажу Fisker Pear з'явиться пізніше цього року, але перші автомобілі клієнти отримають лише в самому кінці 2025 року. Як стверджується, серійний кросовер збереже безліч інновацій у дизайні, продемонстрованих торішнім шоу-каром. Зокрема, дворядне шестимісне компонування салону, ізольований передній відсік замість звичайного багажника та режим Lounge, який перетворює сидіння на ліжка.
Також на місці залишиться кришка багажника «Гудіні», яка скочується у кузов для покращення доступу до багажу в обмеженому просторі. Фіскер вважає, що всі ці речі дозволять привернути увагу клієнтів до моделі. Без них Fisker Pear був би ще одним електромобілем розміром із Volkswagen Polo. З його слів, компанія не випустить жодного автомобіля Fisker, який не матиме хоча б чотирьох унікальних функцій.