FTC заборонила General Motors продавати дані водіїв

FTC заборонила General Motors продавати дані водіїв

20 січня 2025
0

Федеральна торгова комісія США (FTC) наклала п'ятирічну заборону на передачу даних про водіїв компанією General Motors (GM) агентствам кредитної інформації. Це рішення стало частиною угоди про врегулювання претензій до автовиробника, який, за твердженням FTC, ділився такими даними без дозволу споживачів.

Згідно з постановою, опублікованою FTC 16 січня, GM та її дочірня компанія OnStar, що надає послуги допомоги на дорогах, також будуть позбавлені права передавати точні геолокаційні та інші дані водіїв. Крім того, компанії зобов'язані забезпечити більшу прозорість і можливість вибору щодо даних, пов'язаних із використанням автомобілів споживачами.

У скарзі FTC стверджується, що GM, яка базується в Детройті, використовувала процес реєстрації, що вводить в оману, щоб спонукати споживачів підписатися на послуги OnStar і функцію Smart Driver. Остання рекламувалася автовиробником як інструмент, що допомагає водіям оцінити свої звички водіння.

Агентство також заявляє, що автовиробник не надав споживачам чіткої інформації про те, що буде збирати дані про їхнє точне місцезнаходження і поведінку за кермом, а потім продавати ці відомості третім особам.

GM продавала дані, включно з кожним випадком перевищення швидкості або водіння в пізній час доби, агентствам кредитної інформації. Ті, зі свого боку, використовували їх для складання кредитних звітів і в кінцевому підсумку надавали страховим компаніям, які використовували ці дані для встановлення своїх тарифів.

«GM відстежувала і продавала точні геолокаційні дані людей та інформацію про поведінку водіїв, іноді з частотою до одного разу на три секунди», - заявила голова FTC Ліна Хан.

Автовиробник визнав угоду про врегулювання з FTC у заяві на своєму веб-сайті, зазначивши, що його пропозицію Smart Driver було припинено торік для всіх автомобілів GM, а всі клієнти були відписані від цієї послуги. GM також повідомила про припинення «відносин із третіми сторонами в галузі телематики» з LexisNexis і брокером даних Verisk Analytics.

FTC почала розслідування після того, як два сенатори США закликали агентство в липні минулого року вивчити твердження про те, що GM та інші автовиробники діляться даними водіїв з брокерами даних.

Джерело: IXBT.com
Фото: General Motors

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація