Південнокорейський преміум-бренд Genesis може невдовзі зробити важливий крок до розширення своєї модельної лінійки - йдеться про запуск у серійне виробництво елегантного купе на базі флагманського седана G90. Про це в інтерв'ю журналістам Motor1.com розповів креативний директор компанії Люк Донкервольке, один із найавторитетніших дизайнерів сучасності. За його словами, двохдверні концепти X Gran Coupe та X Gran Convertible створювалися не як шоу-кари для автосалонів, а з реальним прицілом на їх подальше перетворення на товарні моделі. Донкервольке відкрито заявив, що компанія Genesis не має наміру залишати ці ефектні проєкти у статусі прототипів і серйозно розглядає перспективу їхньої комерціалізації.
Зі слів керівника дизайну, Genesis вже впродовж певного часу аналізує потенційний попит і динаміку ринку, а у найближчі місяці може офіційно оголосити гарні новини, які стосуватимуться саме випуску серійних G90 Coupe та Convertible. Донкервольке визнав, що марка свого часу експериментувала з електричними купе та кабріолетами, але під час дослідження споживчих настроїв з'ясувалося: ринок ще не готовий до подібних рішень. Тому було ухвалено стратегічне рішення використати вже існуючу платформу флагмана G90 з бензиновим або гібридним приводом для створення спортивних і візуально приголомшливих двохдверок.
При цьому, за словами Донкервольке, Genesis вдалося уникнути компромісів і в дизайні, і в технічних характеристиках. Купе, за його оцінкою, повинне нести в собі не лише дух спортивності, а й уособлювати максимальний рівень вишуканості, що й очікується від бренду Genesis. Його слова підтвердив і головний дизайнер Hyundai та Genesis Сан Юп Лі, який також виступив на підтримку ідеї серійного виробництва. За його визначенням, великі купе та кабріолети - це не просто автомобілі, а втілення філософії бренду: «Genesis ми позиціонуємо як бренд елегантності, і саме купе та кабріолет є найвищими формами спортивної елегантності».
Варто відзначити, що Genesis не вперше досліджує потенціал дводверних моделей: раніше бренд вже представляв низку концептів, зокрема X Concept, які отримували схвальні відгуки як від фахівців, так і від публіки. Проте саме G90 Coupe може стати тим проєктом, який перетворить дизайнерський експеримент на комерційний продукт. Як зазначає видання Motor1, на сьогодні в сегменті великих купе й кабріолетів преміального класу склалася доволі зручна ситуація: прямі конкуренти або скорочують присутність, або взагалі йдуть з ринку. Наприклад, Mercedes-Benz відмовився від виробництва двохдверних версій S-Class, а BMW невдовзі припинить випуск 8-Series Coupe, залишивши лише версію Gran Coupe.
Таким чином, якщо Genesis все ж запустить у виробництво купе на базі G90, воно матиме шанс закріпитися в сегменті, де наразі бракує нових пропозицій. Це дозволить південнокорейському бренду не лише заявити про себе як про серйозного гравця у класі люксових купе, а й поступово формувати нову аудиторію, яка шукає поєднання престижу, дизайну та технічної досконалості поза межами традиційної європейської трійки. У контексті глобального позиціонування бренду це стане ще одним кроком до зміцнення іміджу Genesis як самостійного і незалежного флагмана преміум-класу, здатного формувати тренди, а не просто реагувати на них.