Керівник дизайну Dacia Майлз Нюрнбергер, який потрапив у заголовки газет минулого року в результаті шокуючого переходу з Aston Martin, оголосив про своє звільнення з румунської марки.
Цей крок відбувся трохи менше ніж через рік після того, як було оголошено, що він змінить Алехандро Мезонеро-Романоса (нині керівник відділу дизайну Alfa Romeo) на посаді директора з дизайну Dacia.
У вересні минулого року минулого року Нюрнбергер пояснив, що велика мотивація змін полягала в тому, що він не зміг би отримати десь інший подібний виклик.
Зовсім нещодавно він припустив, що його вплив на стиль майбутніх продуктів Dacia незабаром стане очевидним, сказавши Autocar: «Зараз у нас є правильне мислення щодо бренду. Це цілком природно призведе нас до прогресу та до нових дизайнерських заяв».
Однак він визнав, що пройдуть «роки», перш ніж створений ним серійний автомобіль з'явиться в автосалонах.
Поки не зрозуміло, чому Нюрнбергер залишає Dacia, і бренд не заявляв про ступінь його впливу на марку за останні дев'ять місяців. На чолі відділу дизайну Dacia його змінить віце-президент Девід Дюранд.
Лоренс ван ден Акер, віце-президент Renault Group з дизайну, сказав: «Я з нетерпінням чекаю співпраці з Девідом, щоб відповісти на виклики мобільності завтрашнього дня. Його творчість, досвід і почуття інновацій широко визнані як у нашому управлінні, так і в автомобільній промисловості. Я також хотів би подякувати Майлзу за його внесок і роботу з командами».
Не було жодних припущень, куди Нюрнбергер міг би піти далі. За 13 років роботи в Aston Martin він доклав руку до дизайну гіперкара Valkyrie, купе DB11 і позашляховика DBX.