Побачивши світ влітку 2021 року, компактний хетчбек BYD Dolphin став першою моделлю на модульній електроплатформі третього покоління (e3.0), яка має 800-вольтову електросистему та низку інших інновацій. Китайський ринок прийняв Дельфіна на ура: за майже півтора року продано понад 230 тисяч машин, а зараз попит сягає 25 тисяч штук щомісяця. І все ж таки в компанії BYD зважилися провести модернізацію електромобіля.
Оновлення торкнулося навіть зовнішності, нехай і в легкій формі: з'явився новий задній бампер, змінено дизайн коліс, переглянуто палітру кольорів кузова, а на п'ятих дверях з'явився склоочисник, від якого раніше відмовилися з міркувань економії. У салоні доопрацьовано задній диван: спинка тепер роздільна (у пропорції 60:40) і в неї вбудований центральний підлокітник. Нові опції - підігрів передніх сидінь, електропривід пасажирського крісла та авторежим склопідйомників.
З гами виключено найпростішу версію з тяговою батареєю ємністю 30,7 кВт.год (дальність ходу 301 км) та 10-дюймовим екраном базової медіасистеми. Відтепер усі Дельфіни мають літій-залізо-фосфатний акумулятор на 44,9 кВт.год та дисплей медіасистеми діагоналлю 12,8 дюйма. У версії з початковим електромотором (95 к.с., 180 Нм) перекалібровано програму управління, тому пробіг на одній зарядці зріс з 405 до 420 км за циклом NEDC. Топ-версія з двигуном на 177 к.с. і 290 Нм, як і раніше, може проїхати 401 км.
Зрозуміло, відмова від базової версії та розширене обладнання позначилися на цінах. Якщо раніше BYD Dolphin коштував від 14700 до 18800 доларів, то тепер діапазон від 16800 до 19600 доларів.