У 2020 році південнокорейська компанія Hyundai представила «гарячий» хетчбек i20 N, натхненний ралійним i20 WRC - автомобіль отримав 1,6-літровий бензиновий турбомотор у поєднанні з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. 204-сильний передньопривідний хетчбек відзначався найкращим у класі співвідношенням потужності до маси та відточеними їздовими звичками, що зробило його однією з найпопулярніших моделей серед «хот-хетчів». Але все це не гарантує появу другого покоління Hyundai i20 N, хоча про нього і мріє Альберт Бірманн.
Видатний інженер, який понад тридцять років очолював спортивні підрозділи BMW M та Hyundai N, з 2022 року залишив посаду керівника відділу досліджень та розробок Hyundai, залишившись на посаді радника концерну. Як підкреслив Альберт Бірманн, ринкові тенденції диктують перехід на електромобілі, розширення модельного ряду за рахунок кросоверів та гібридизацію автомобілів, а гарячі хетчбеки втрачають позиції.
«Я давно борюся за друге покоління Hyundai i20 N, але успіху поки не досяг - створення наступника моделі стало складним питанням. Ми можемо зробити гібридну модель або навіть електромобіль, який буде присутній на ринку паралельно з бензиновим хетчбеком, але рішення поки що не прийнято», - заявив Бірманн в інтерв'ю.
За словами топ-менеджера, технічно можна довести турбомотор до відповідності екостандарту Євро 7, але проблемою є тренд на електромобілі. Створити електричний хетчбек класу i20 N з аналогічною вартістю поки що неможливо, але в перспективі, якщо буде прийнято таке рішення, компактний хот-хетч Hyundai може бути замінений електромобілем.