Hyundai офіційно відкрила свій новий інноваційний центр у Сінгапурі, щоб розширити присутність бренду в галузі електромобілів. Про це повідомляє Elektrek.
Центр міської мобільності, який використовує роботів та штучний інтелект, надає нові можливості для купівлі електромобілів Hyundai. У третьому кварталі компанія випередила Ford та GM у продажах електромобілів у США і планує продовжити свій успіх.
Новий завод Hyundai «розумних» електромобілів є частиною їхньої стратегії. Цей технологічний хаб дає унікальний досвід завдяки гнучкому налаштуванню автомобілів, віртуальній реальності та тест-драйвам. Завод може виробляти 30 000 електромобілів на рік.
Роботи на новому заводі виконують різні завдання, зокрема збирання, перевірку, виробництво й обробку компонентів. Вони допомагають покупцям налаштувати свої транспортні засоби та взаємодіяти з брендом Hyundai.
Компанія також уклала партнерство з Amazon, щоб продавати свої електромобілі на платформі. Президент з глобального розвитку Hyundai висловив оптимізм щодо майбутнього електромобілів і планує розширити свою присутність на американському ринку.