Коли Koenigsegg вперше анонсував чотиридверний Gemera, він був оснащений інноваційною гібридною силовою установкою, яка поєднувала 2,0-літровий трициліндровий двигун із подвійним турбонаддувом із заявленою потужністю 590 к.с. і три електричні двигуни для комбінованої потужності понад 1400 к.с.
Згодом інженерам Koenigsegg також вдалося втиснути у авто 5,0-літровий твін-турбо V8 від Jesko в чотиримісний автомобіль разом із 9-ступінчастою коробкою передач і отримати 2300 к.с. План полягав у тому, щоб запропонувати цей двигун за доплату у 400 000 доларів, зберігаючи трициліндрову версію, як базову модель.
Нещодавно засновник компанії Крістіан фон Кенігсегг сказав, що більшість клієнтів Gemera вибирають саме V8.
«У двох словах, усі вони обирають саме V8. Тих, хто просив трициліндровий двигун, залишилося так мало, що нам вдалося переконати майже всіх змінити замовлення на більш потужний двигун», - сказав засновник компанії.
Незважаючи на те, що трициліндрова модель мала майже на 1000 к.с. менше, ніж V8, вона мала бути приблизно на 270 кг легшою.
Однак, за словами Кенігсегга, у скромного ДВЗ ще може бути майбутнє. У Koenigsegg кажуть, що 2,0-літровий двигун все ще допрацьовується, та обов'язково з'явиться на одній з майбутніх машин компанії.