Китайський автовиробник розповів про свою нову перспективну платформу для електромобілів. Вона використовуватиметься для створення екологічно чистих машин, які підуть на експорт, зокрема до Європи.
Її відмінними рисами стали:
- низьке споживання енергії у холодну погоду;
- швидке заряджання від станцій потужністю до 480 кВт;
- розгін на одному електродвигуні до «сотні» за 5 секунд;
- розгін до 100 км/год на двох моторах - за 1,9 секунд.
Нагадаємо, рік тому дебютував електричний кросовер Aion LX Plus. У топовому виконанні новинка оснащується двома електромоторами із сумарною віддачею 725 к.с., які здатні розганяти модель з місця до 100 км/год за 2,9 секунди.
Крім топового виконання, є варіанти і простіше - з одним електродвигуном на передній осі на 245 або 326 к.с. Примітно, що в GAC Aion LX Plus застосовується графенова батарея ємністю 144 кВт.год. Завдяки їй запас ходу кросовера досягає 1008 км на одній зарядці. Крім цього, технологія дозволяє реалізувати дуже швидку зарядку від спеціальних станцій. За даними виробника, фірмові зарядки Aion здатні видавати потужність 480 кВт, що майже вдвічі більше, ніж у американських Tesla Supercharger. Щоправда, мережа таких станцій лише почала розвиватися.