Представники відомої південнокорейської автомобілебудівної компанії Hyundai подали заявку до спеціальних патентних органів Сполучених Штатів у питанні реєстрації власної інноваційної технології сучасного повнокерованого автомобільного шасі.
Розробкою марки Hyundai, у порівнянні з системами, що вже використовуються, допускається обсічення незалежних поворотів коліс під кутами до дев'яносто градусів, а також з різних боків. За заявою автомобільних експертів, завдяки цьому суттєво збільшується маневреність транспортних засобів. Машини навчатися, буквально, розвертатися одному місці.
Найвідоміший випадок використання сучасного шасі на позашляхових модифікаціях, це система Crab Walk. Її використовують на версії GMC Hummer у виконанні EV. Завдяки такій цікавій інноваційній технології електрокар може пересуватися по діагоналі. Тим часом фахівці південнокорейського автобренду пропонують розширення можливостей такої сучасної ефективної системи.
У патенті марки значиться, що автомобільні колеса можуть здійснювати поворот під дев'яносто градусів. Завдяки цьому автомобілям представиться можливість пересування в перпендикулярному напрямку до власної осі. Йдеться про бічний рух автотранспорту. Завдяки цьому, машини зможуть заїжджати на різні місця для паркування, які, по суті, є досить тісними.
Ще фахівці Hyundai пропонують «відв'язати» автомобільні колеса на одній осі машини, що використовується один від одного, надавши можливість повертання на індивідуальні певні кути.
В даному випадку транспортний засіб зможе здійснювати розворот на місці, а також обертання навколо вертикальної осі, що не збігається з віссю автотранспорту.
Експерти поки не повідомляють, коли має з'явитися така система на серійних зразках авто. Поки що не зрозуміло, яким чином автобренд планує реалізувати цю технологію у своїх майбутніх транспортних засобах і наскільки ефективним буде її застосування.
На завершення варто відзначити, що раніше власну версію повнокерованого сучасного шасі було запатентовано американською фірмою Ford. На думку інженерів автобренду, колеса позашляхових модифікацій або пікапів повинні вміти розвертатися назустріч один одному. Фахівці вважають, що за рахунок цього буде збільшено маневреність електромобілів, а також позашляхові характеристики зелених сучасних транспортних засобів.