Крос-купе Genesis GV80 виявилося дорожчим за BMW X6. Купеподібна версія розкішного корейського кросовера GV80 виходить на ринок США: перші автомобілі ось-ось з'являться в місцевих дилерів із початковою ціною 79 950 доларів. Американські ЗМІ називають GV80 Coupe «дорогуватим» і порівнюють його з BMW X6, який коштує майже на 5500 доларів дешевше.
Якщо стартова ціна моделі становить 79 950 доларів, то топовий GV80 Coupe обійдеться американцям у 85 750 доларів. Сarscoops зазначає, що це на 21 250 доларів дорожче за звичайний GV80 і на 5450 доларів - за BMW X6. Проте купеподібний GV80 коштує дешевше за Mercedes-Benz GLE Coupe в США, проте останній запропонований на місцевому ринку виключно в AMG-версіях, а тому за нього просять значні 89 800 доларів.
Genesis GV80 Coupe теж буде доступний у США тільки в топових модифікаціях - всього їх дві. Американці можуть вибрати 3,5-літровий двигун V6 з подвійним турбонаддувом, який розвиває 380 кінських сил, з восьмідіапазонним автоматом і повним приводом або 415-сильний GV80 3.5 e-Supercharger Coupe AWD з технологією «м'якого» гібрида. Останньому надано екстремальний профіль Sports+ і лонч-контроль.
Оснащений кросовер багато: у салоні у нього 27-дюймовий OLED-дисплей, преміальна аудіосистема Bang & Olufsen, трьохзонний клімат-контроль, декоративні накладки з натурального дерева, оздоблення крісел шкірою «наппа», а також електрорегулювання, підігрів і вентиляція сидінь обох рядів.
Незалежно від комплектації у GV80 Coupe широкий комплекс електронних асистентів, серед яких система утримання у смузі руху, адаптивний круїз-контроль, система допомоги під час руху трасою і система допомоги на парковці. Для дорожчої і потужнішої версії заявлені 22-дюймові диски (у доступнішого варіанта вони 20-дюймові), вихлопна система з чотирма патрубками, оздоблення з вуглецевого волокна та чорні гальмівні супорти.
Genesis GV80 Coupe дебютував у рідній Південній Кореї у вересні минулого року і став першим у своїй історії серійним купеподібним кросовером марки. Крім двох модифікацій, заявлених для ринку США, у моделі є і базова версія з «турбочетвіркою» T-GDI об'ємом 2,5 літра, яка розвиває 304 кінські сили.