Китайська компанія Dongfeng Mengshi Technology спільно з техногігантом Huawei готує до прем'єри нову модель інтелектуального позашляховика під назвою Mengshi M817. Цей автомобіль має стати першим у своєму класі повнофункціональним «розумним» всюдиходом, який поєднує високий рівень автономності, інтеграцію з хмарними сервісами та штучним інтелектом, а також передові мультимедійні рішення. Публічна презентація моделі відбудеться на Шанхайському автосалоні, що традиційно виступає майданчиком для інновацій у китайській автоіндустрії.
Позашляховик Mengshi M817 - це перша модель марки, яка отримала програмно-апаратну архітектуру Tianyuan, що дозволяє забезпечити постійний зв'язок автомобіля з хмарними сервісами. Завдяки цьому користувач матиме доступ до великого масиву цифрових послуг, включно з оновленнями "по повітрю", дистанційною діагностикою, персоналізованими налаштуваннями і підтримкою в режимі реального часу. Однак ключовою новацією є інтеграція з фірмовою системою автономного керування Huawei Qiankun ADS 4.0, яка, згідно з офіційними даними, відповідає третьому рівню автономності за міжнародною класифікацією. Це означає, що автомобіль здатен самостійно керувати в більшості дорожніх ситуацій, у тому числі за складних погодних умов, при цьому водій може не тримати руки на кермі, але має бути готовий узяти контроль у критичних випадках.
На рівні інформаційно-розважальної системи очікується впровадження цифрової платформи HarmonyOS Space 5, розробленої Huawei на основі гібридної моделі штучного інтелекту MoLA. Ця модель поєднує в собі можливості двох просунутих нейронних мереж - DeepSeek і Pangu, а також інтелектуальних AI-агентів, які адаптуються до поведінки водія та навколишнього середовища. Панель приладів і центральний дисплей можуть бути об'єднані в один 16,1-дюймовий екран з роздільною здатністю 3K, який охоплює 98% колірного простору P3. Це не лише забезпечує надзвичайно чітке та яскраве зображення, але й дозволяє інтерфейсу пристосовуватись до освітлення в салоні, часу доби та навіть емоційного стану користувача.
Що стосується силової установки, за попередніми оцінками, M817 отримає гібридну трансмісію. Згідно з інформацією, опублікованою китайським виданням Autohome, як і у старшої моделі M917 (відомої на деяких ринках під ім'ям M-Hero), у новинці може використовуватись бензиновий турбований двигун об'ємом 1.5 літра у поєднанні з кількома електромоторами. Така компоновка дозволить досягти високої потужності, зменшити витрату пального та водночас забезпечити стійкість і надійність у складних дорожніх умовах. Точних технічних характеристик виробник поки не надає, однак наголошує, що автомобіль буде орієнтований на три ключові сценарії використання: міські поїздки, заміські подорожі та тривалі міжміські подорожі.
Окремої уваги заслуговують габарити автомобіля, які підібрані таким чином, щоб M817 міг повноцінно конкурувати як з класичними рамними позашляховиками, так і з кросоверами підвищеної прохідності. Це особливо важливо на тлі зростання попиту на універсальні транспортні засоби, здатні поєднувати комфорт щоденного користування з можливістю подолання бездоріжжя.