Давно відомо, що для Lamborghini Urus розробляється гібридна силова установка, яку планують запустити в серію у 2024 році, але несподіванкою є те, що електрифікована модель стане єдиною пропозицією. Генеральний директор Стефан Вінкельманн розповів Autocar, що PHEV-версія надзвичайно популярного позашляховика замінить нинішні версії до кінця 2024 року.
Гібридний Urus залишиться на ринку до кінця десятиліття, коли має з'явитися модель другого покоління, що працюватиме лише на електротязі. Гібридний позашляховик з можливістю підзарядки стане другим PHEV Lamborghini після Revuelto, а третій буде наступного року, коли буде представлено заміну Huracan. Щодо того, чому екзотичний італійський бренд стрибає на «гібридний потяг», можна сказати, тому що він не має «імунітету» до все більш суворих правил щодо викидів.
Керівник Lamborghini зазначає, що приведення двигунів внутрішнього згоряння з великим робочим об'ємом у відповідність до останнього стандарту Євро-6 є «неймовірно дорогим задоволенням», і це стане ще більшим тягарем, коли в середині 2025 року набуде чинності Євро-7. Але «бачачи склянку наполовину повною», Urus PHEV базуватиметься на V8, тож він не зменшуватиметься до електрифікованого V6, який використовують деякі інші висококласні моделі VW Group.
Тим не менш, Huracan втратить свій атмосферний V10 на користь меншого бензинового двигуна. Вінкельманн уточнив, що малюк Lambo отримає нове ім'я і буде використовувати адаптовану версію силового агрегату, який використовується в Urus PHEV. Це означає, що слід очікувати твін-турбо V8, електродвигун і нещодавно розроблену восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, яка використовується в Revuelto.
Бос Ламбо вважає, що у ДВЗ немає перспектив, особливо в Європейському Союзі. Він прогнозує, що навіть якщо продажі нових автомобілів з ДВЗ не будуть заборонені законом у 2035 році, податки будуть настільки високими, що люди пересядуть на електромобілі. Вінкельманн також додав, що синтетичне паливо може стати рішенням для підтримки життя існуючих автомобілів, тим самим натякаючи на те, що в майбутньому виробництво автомобілів буде пов'язане з електромобілями, що працюють від акумуляторів.
З огляду на це, 2+2 Gran Tourer, що з'явиться у 2028 році, стане першою моделлю бренду, яка відмовиться від двигуна внутрішнього згоряння. Оскільки Revuelto був представлений лише кілька місяців тому, електричний суперкар не з'явиться найближчим часом. Вінкельманн припустив, що як тільки технологія буде готова, вона буде представлена у вигляді концепт-кара, який стане прототипом дорожньої версії. Враховуючи довготривалість життя флагманських автомобілів Lamborghini, Revuelto не буде замінений раніше початку 2030-х років.