Lancia випустить три електрокари і перейде на вторсировину

Lancia випустить три електрокари і перейде на вторсировину

09 квітня 2022
0

Марка Lancia, що входить до складу концерну Stellantis, затвердила десятирічний план розвитку. Він передбачає випуск трьох електрокарів, перехід на вторинну сировину та розширення мережі дилерських центрів.

Три стовпи десятирічного плану Lancia – це сталий розвиток, клієнтоорієнтованість та соціальна відповідальність. У структурі Stellantis марка відповідає за преміальний сегмент та дотримується стратегії «Мерседеса». Поки що в ній виділено лише один пункт - зростання рентабельності через оптимізацію каналів продажу, перегляд обсягів виробництва та ціноутворення. Вважається, що такий підхід дозволить бренду стати прибутковим і допоможе вийти на міжнародні ринки.

На сьогоднішній день у портфоліо Lancia є лише одна модель – Ypsilon. У своєму нинішньому вигляді хетчбек випускається з 2015 року і вже давно проситься на спокій. Ypsilon наступного покоління дебютує у 2024-му, причому у гібридній та електричній версіях. У 2026 році з'явиться перший кросовер Lancia - теж електричний. Для нього воскреснуть ім'я Aurelia, під яким у 1950-х випускали седани, купе та родстери. Нарешті, у 2028-му до ладу повернеться культова Delta, і одночасно компанія припинить продаж автомобілів з ДВЗ.

У дизайні «Лянча» слідуватиме за глобальними трендами з «акцентами» на речі, що незастарівають. Наприклад, збережеться традиційна форма решітки радіатора у вигляді чаші, але її осучаснять за допомогою елементів, що «світяться». Також Lancia збирається масово використовувати вторинну сировину - і за цим показником перевершити всі бренди Stellantis. За планом 50 відсотків поверхонь, до яких можна доторкнутися, будуть виготовлені з переробленої сировини або дружніх екології матеріалів.

Для керування бортовими функціями у машинах з'явиться віртуальний інтерфейс S.A.L.A. (Sound Air Light Augmented). Йдеться про доповнену реальність.

Також десять років стане на сотню більше дилерських центрів. Шоуруми відкриються у 60 найбільших містах Європи, проте до половини продажів відбуватиметься онлайн.

Джерело: Stellantis

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація