У Китаї стартували продажі нового варіанта однооб'ємника Hongqi Guoyue, оснащеного послідовною гібридною силовою установкою. Новий автобус став альтернативою бензиновій версії, що продавалася понад рік, і пропонує більш сучасні характеристики з покращеною економічністю та екологічністю.
Замість 3,0-літрового V6 (303 к.с.), який використовувався в попередніх моделях, тепер під капотом встановлений 2,0-літровий турбований двигун потужністю 231 к.с. Однак цей мотор не з'єднаний із колесами - він виконує лише роль генератора для заряджання тягової батареї. Основне рушійне зусилля забезпечує 245-сильний електромотор, який обертає задню вісь.
За даними виробника, Hongqi Guoyue у гібридному виконанні може проїхати до 82 кілометрів виключно на електротязі (за циклом NEDC), що дозволяє використовувати його в міських умовах без викидів CO2. Максимальна швидкість складає 130 км/год, що цілком достатньо для його сегмента.
Базова бензинова версія Guoyue коштує від 468 до 598 тисяч юанів (приблизно 65-82 тисячі доларів), тоді як новий гібрид значно дорожчий - 707-712 тисяч юанів (97-98 тисяч доларів). При цьому він доступний лише у найрозкішніших комплектаціях, розрахованих на 17 або 19 посадкових місць, що підкреслює його орієнтацію на преміальний ринок.
Компанія Hongqi не розкрила всіх технічних деталей нового автобуса. Відомо, що він оснащений нікель-кобальт-марганцевою батареєю, але її ємність залишається невідомою. Крім того, відзначено лише одну зміну в інтер'єрі порівняно з бензиновою версією - встановлення електромеханічного стоянкового гальма замість традиційного важеля.
Очікується, що гібридний Hongqi Guoyue буде суттєво економнішим, ніж шестициліндрова версія, яка споживає 15,9 літра бензину на 100 км (за NEDC). Завдяки безшумному електроприводу та зменшеним викидам вихлопних газів, цей автобус стане привабливим варіантом для VIP-клієнтів, які шукають поєднання розкоші, комфорту та сучасних технологій.
За світовими мірками випуск такого великого автобуса (7,3 метра в довжину) з послідовною гібридною схемою - значуща подія. Формат такого транспорту залишається рідкістю, особливо в сегменті люксових пасажирських перевезень, що робить новинку унікальною пропозицією на ринку.