Компанія Magna вже понад 20 років займається створенням камер нічного бачення для авто. Виробник автомобільних компонентів розкрив кілька секретів їх розробки та роботи.
Австрійський розробник створив свою першу тепловізійну систему ще у 2003 році. Система отримала назву Night Vision і була представлена на BMW 7-Series в 2005 році, і з того часу використовувалося 13 виробниками автомобілів у 40 моделях авто. Сучасні системи мають більшу дальність, розширені можливості виявлення та чітке зображення навіть у повній темряві.
За даними Національного управління безпеки дорожнього руху США, понад 76% пішоходів загинули в темряві, тоді як у Британії статистика Королівського товариства із запобігання нещасним випадкам показує, що 40% аварій стаються під час темряви.
Не всі вони викликані погіршенням зору водіїв, але вважається, що зниження чіткості зору в темряві є найбільш очевидною небезпекою. З віком наш нічний зір погіршується. За даними медиків, у віці від 15 до 65 років час, необхідний для відновлення зору після відблисків, збільшується від однієї до 19 секунд.
Найсучасніша тепловізорна камера Magna має розмір м'яча для гольфу, тоді як у 2000 році вона була розміром з обідню тарілку. Зазвичай такі камери встановлюються у передній частині автомобіля. Вона підключена до блоку керування, який надсилає сповіщення водієві через панель приладів у разі виявлення небезпеки.
Magna прагне зрештою зменшити розміри камери до кубика цукру та постійно працює над програмним забезпеченням для вдосконалення алгоритмів виявлення та підвищення чіткості зображення.
Технологія наступного покоління дебютує наприкінці цього року, і хоча поточна версія може бачити в чотири рази далі, ніж фара, нова установка дозволить водієві бачити вночі на довжину трьох футбольних полів. Це повинно дати водієві до 30 секунд, щоб у разі необхідності зупинити автомобіль.