Після кількох років боротьби на ринку електрокросоверів, Mercedes-Benz зняв з виробництва модель EQC.
Вперше представлений у 2016 році як концепт EQ, EQC став першим масовим електромобілем Mercedes-Benz і першим чисто електричним кросовером компанії. Однак його поспішне виведення на ринок привело до низки компромісів. Модель базувалася на платформі із двигуном внутрішнього згоряння GLC, що обмежувало її можливості.
EQC зіткнувся з низкою проблем, таких як обмежений запас ходу (410 км), низька ефективність та нестача внутрішнього простору. Все це призвело до того, що EQC важив близько двох з половиною тонн, що робило його менш конкурентоспроможним, ніж нові моделі.
На момент запуску EQC конкуренція була обмежена - з ним суперничали такі моделі, як Audi e-tron (тепер Q8 e-tron), Jaguar I-Pace (також скоро буде знято з виробництва) та Tesla Model X. Пізніше на ринок вийшли BMW iX3 та iX, а також Porsche Macan Electric, Audi Q6 e-tron та Polestar 4.
На горизонті вже з'явився наступник EQC, проте його вихід на ринок очікується не раніше 2025 року. Тим часом покупці, які шукають електричний кросовер Mercedes-Benz, можуть розглянути альтернативу у вигляді EQE, який побудований на спеціалізованій платформі для електромобілів і оснащений новітніми технологіями компанії.
Наступник EQC, швидше за все, не буде мати колишнє ім'я, оскільки Mercedes-Benz планує відмовитися від використання брендингу EQ для своїх електромобілів. Офіційна назва нової моделі поки що не розкрита.