Компанія Mercedes-Benz обігнала Tesla і повернула собі позицію найціннішого автомобільного бренду у світі, згідно з новим звітом Brand Finance, провідною світовою консалтинговою компанією з оцінки брендів.
Так, вартість Tesla знизилася на 12% до 58,3 млрд доларів. Тим часом вартість бренду Mercedes-Benz зросла на 1% до 59,4 млрд доларів США.
Виробник розкішних спортивних автомобілів Ferrari зберігає високий рівень бренду з оцінкою 90/100, отримавши рейтинг AAA+ та зміцнивши свій статус одного з найсильніших автомобільних брендів у світі. Вартість бренду зросла на 43% до 10,6 млрд доларів.
Китайський автомобільний сектор продовжує зростати, чому сприяє сильний глобальний інтерес до електромобілів, що стимулює інвестиції та експорт. Так, BYD - найцінніший автомобільний бренд КНР, вартість якого зросла на 20% до 12,1 млрд доларів США.
Дослідження Brand Finance показує, що 19 із 22 китайських брендів, представлених у рейтингу Brand Finance Automobiles 2024 року, покращили свої позиції.
Bosch's є найціннішим і найсильнішим брендом автокомпонентів з оцінкою в 14,6 млрд доларів.