Наступник Bugatti Chiron виявиться гібридом із двигуном V16

Наступник Bugatti Chiron виявиться гібридом із двигуном V16

19 грудня 2023
0

Новий гіперкар Bugatti отримає двигун V16 і «прозору приборку». Агрегат об'ємом 8,3 літра, розроблений Rimac і Cosworth, стане частиною гібридної установки, куди також увійдуть три електромотори. З чуток, комбінована віддача системи виявиться в районі 1800 кінських сил. Новий гіперкар буде представлений у березні 2024 року. Запланований тираж - лише 250 екземплярів.

Нова порція чуток про наступника Bugatti Chiron спростовує ранню інформацію про те, що основою його силової установки стане восьмициліндровий ДВЗ. Так, система буде гібридною, але до її складу увійде новий двигун V16 8.3, розроблений компанією Rimac спільно з Cosworth. Потужність ДВЗ складе близько 1000 кінських сил, ще 800 дадуть три електромотори. Таким чином, за комбінованою віддачею новинка наблизиться до прототипу Bolide, який на «гоночному» бензині мав розвивати 1850 кінських сил і 1850 Нм крутного моменту.

Також відомо, що майбутній гіперкар Bugatti отримає «прозору» панель приладів і буде випущений у кількості 250 примірників. Для порівняння: «Широнів» було заплановано вдвічі більше, а Veyron розійшовся світом накладом 450 штук.

Прем'єра новинки запланована на весну 2024 року. Швидше за все, до цього моменту більша частина гіперкарів буде розпродана, хоча чекати на свої машини покупцям доведеться довго. Річні обсяги Bugatti невеликі, і зазвичай термін очікування становить близько двох років.

А поки французи активно рекламують програму персоналізації Sur Mesure. З невеликою різницею у часі представлені три клієнтські Chiron, оформлені у суворій відповідності до побажань їх власників. Перший стилізований під Type 57 SC Atlantic, що зберігається в Автомобільному музеї Малліна у США. Два інших - це гіперкари, пофарбовані в техніці Vagues de Lumi?re, що перекладається з французької як «хвилі світла».

Джерело: Мотор
Фото: The Supercar Blog

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація