Вчора, 27 травня набув чинності закон, що понижує екологічний стандарт імпортної комерційної техніки до рівня «Євро-3».
Для відбудови України після російської агресії потрібна комерційна техніка. Через її дефіцит чимало перевізників змушені підтримувати на ходу застарілу небезпечну за усіма аспектами техніку вироблену ще в часи СРСР.
Так, середній вік вантажних автомобілів на внутрішньому ринку - 17,7 року, автобусів - 17,8 року. Це свідчить про потребу в оновленні парку комерційного транспорту в Україні.
За підсумками 2021 року понад 20% ринку вантажних авто займає радянська, російська або білоруська продукція - транспортні засоби марок ГАЗ, КАМАЗ, МАЗ, ЗіЛ та інші. Значну частину на ринку автобусів займають автобуси марок БАЗ, I-Van, Богдан, Рута, ЧАЗ тощо, котрі, хоч і виготовлені в Україні, проте не відповідають сучасним європейським стандартам та нормам.
За словами експертів, приріст автопарку комерційних авто в Україні відбувається переважно шляхом перших реєстрацій імпортних транспортних засобів з пробігом.