Німеччина «потопає» у непроданих електромобілях

Німеччина «потопає» у непроданих електромобілях

09 червня 2024
63

У Німеччині на складах автовиробників та дилерів накопичилося понад 100 000 електромобілів, які не знайшли собі покупців. Основні причини цього явища - зниження попиту, припинення державних субсидій і активна підтримка автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

Ці автомобілі простоюють на парковках біля заводів, у дилерських центрах та портах. Неочікуване припинення державних субсидій на купівлю електромобілів наприкінці минулого року призвело до різкого зниження продажів. Тимчасові знижки, запропоновані виробниками, не дали бажаного результату через невизначеність на ринку.

Частково ситуацію врятували експортні постачання. У травні 2023 року Німеччина експортувала 786 000 електромобілів, що на 58% більше, ніж у попередньому році. Основними ринками стали Нідерланди, Великобританія та Бельгія.

Проте, за словами експерта Вернера Оле, «експорт не може розв'язати усі проблеми. Виробництво автомобілів для складування коштує дорого і може бути компенсоване лише знижками».

Європейські автовиробники пізно почали розвивати електромобілі, відстаючи у технологіях та програмному забезпеченні. Як результат, їхні моделі електромобілів накопичуються на складах через високі ціни, тоді як китайські компанії швидко захоплюють ринок, пропонуючи доступніші моделі.

Джерело: SPEEDME
Фото: CHIP

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Та не може бути. Як це знизився попит? Тут же дехто казав в коментарях, що це неправда. Без субсидій виявляється вони на хер нікому не потрібні

+3-19ВІДПОВІСТИ  
Razamanaz  

Електромобілі повинні коштувати вдвічі дешевше, ніж авто з ДВС.

+4-3ВІДПОВІСТИ  
zefir  

Razamanaz, чому вдвічі? ВТРИЧІ!

+4ВІДПОВІСТИ  
Tymur_S  

zefir, як на мене раціонально буде поставити майже однаковий цінник, а там вже хай покупець вирішує що да і як....

+2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 17
PVK  

Бо понавипускали авто з реальним (не паспортним) запасом ходу у 150 км! І кому потрібен той "геморой" з щоденням заряджанням, коли ДВС заправив раз і тиждень їздиш.

+2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Просто який сенс в електромобілях, якщо вони дорожчі за ДВЗ і мають обмежений запас ходу і довгу зарядку? Про екологію теж неоднозначно.

+3-14ВІДПОВІСТИ  
mavrx5  

No Mercy, для міста та передмістя вони чудовий варіант, чи як друге авто в гаражі. Якшо на роботу-з роботи-по дорозі в магазин, то заряджатимеш раз на 1-2 тижні вдома за копійчану ціну. Тех обслуговування нема що теж мінус геморой. Цілком мають свою нішу і покупця на ринку. Просто позвикали до шалених субсидій, але зрештою їх прирівняють до звичайних авто зі звичайним податком, і все врівноважиться. Про екологію мовчу, нема її там, то все маркетинг.

+7-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

mavrx5, що найчастіше обслуговують а авто? Не двигун і КПП, а навісне обладнання типу компресора кондиціонера і т.д. і ходову. Так все це є й на електричках є. Плюс ще частий гемор з електронікою і заміна мастила в редукторах. Вища ціна і амортизація перекривають собою будь яку економію на пальному. Давно вже все підраховано. А мати як друге авто, тим більше не вигідно купувати таку дорогу повозку і використовувати їх як велосипед білки у місті. На ДВЗ можна так само їздити по місто, але й не паритися по трасі.

+1-12ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 8
Reallice  

mavrx5, електромобілі вже дешевше за своїх ДВС-них братів, і ви правильно кажете вони абсолютно підходять для щоденних поїздок на роботу і з роботи. Я просто ловлю кайф взимку що її не треба прогрівати, раз на тиждень чи два тижня зарядився і катаюсь по справах. 95% поїздок це робота дім (по місту) інших 5 % на дальняк в принципі жодних незручностей не було, швидка зарядка дійсно дуже швидка. Усім раджу хто має для цього інфраструктуру, хто її не має, для того це буде більше геморой ніж задоволення.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Reallice, це які електромобілі дешевше своїх аналогів га ДВЗ? Ті що мають максимальну 40 км/год і запас ходу 80 км і коштують 10 тисяч євро. Бо боси Мерседеса, Фольксвагену ба інших кажуть, що електромобілі ще довго не зрівняються в ціні з ДВЗ. Про те що вони стануть дешевшими за ДВЗ навіть мови немає. Навіщо купувати авто для міста, якщо можна купити авто яке буде підходити і для міста, Ілля далеких поїздок?

+1-16ВІДПОВІСТИ  
Wav  

No Mercy, китайські електромобілі у схожому класі з ДВЗ вже дешевші. Наприклад, середньорозмірний седан D-класу BYD Han: вартість - 30т. $, середній пробіг на одній зарядці - 450км., гарантія на батарею - довічна.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 27

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація