Німецькі виробники автомобілів преміум-класу з усіх сил намагаються закріпитися на китайському ринку електромобілів, пише Automobilwoche.
У 2024 році BMW займала лише 0,9% китайського ринку електромобілів, Mercedes-Benz - 0,3%, Audi - 0,2%.
Визнаючи свої недоліки, ці бренди зосереджуються на сфері програмного забезпечення та цифрових послуг, пристосовуючись до уподобань китайських споживачів.
Щоб прискорити інновації, вони переміщують науково-дослідницькі ресурси до КНР.
- BMW інвестує €2,6 млрд в Шеньян для розробки своїх електромобілів «нового класу», запуск яких запланований на 2026 рік.
- Mercedes-Benz оголосив про інвестиції в розмірі €1,6 млрд
- Audi використовує своє партнерство з SAIC для швидкої розробки нового китайського суббренду електромобілів, дебют якого відбудеться на автосалоні в Шанхаї вже у квітні.