Nissan запускає виробництво Qashqai з новою системою e-Power

Nissan запускає виробництво Qashqai з новою системою e-Power

10 липня 2025
13

На заводі Nissan у британському Сандерленді офіційно стартувало серійне виробництво найтехнологічнішої версії кросовера Nissan Qashqai, оснащеної новою гібридною силовою установкою e-Power. Ця подія стала важливою віхою у рамках амбітної програми EV36Zero, що передбачає трансформацію підприємства у передовий центр з виробництва електрифікованого транспорту, акумуляторів та систем на базі відновлюваної енергії.

Гібридна технологія e-Power є унікальною для європейського ринку. Вона передбачає використання електродвигуна як єдиного джерела тяги для приводу коліс, тоді як бензиновий мотор об'ємом 1,5 літра з турбонаддувом виконує виключно функцію генератора. Така конфігурація дозволяє водієві отримати всі переваги відчуття керування повністю електричним автомобілем без необхідності підключення до зовнішньої зарядної інфраструктури.

Оновлена система, вперше представлена в Європі у 2021 році, після модернізації демонструє ще кращу продуктивність, зниження рівня шуму в салоні, плавніше прискорення та суттєве покращення паливної ефективності. Виробник заявляє, що середня витрата пального за циклом WLTP становить 4,5 літра на 100 км (еквівалент 62 миль на галон), що дозволяє Qashqai з e-Power подолати на одному баку до 745 миль, тобто близько 1200 кілометрів - вражаючий показник навіть за мірками сучасних гібридів.

Віце-президент Nissan із виробництва у Великобританії Адам Пеннік підкреслив, що запуск виробництва Qashqai e-Power став особливим моментом для заводу:

«Ми з гордістю випускаємо Qashqai ще з 2006 року. За ці роки наша команда накопичила унікальне поєднання досвіду та технічних навичок, які сьогодні дозволили впровадити найновішу гібридну технологію. Особливо надихаючим було бачити, як на конвеєрі встановлювали першу батарею нового покоління».

Варто зазначити, що впровадження Qashqai e-Power - лише перший етап реалізації стратегії EV36Zero, яка передбачає інвестиції у розмірі 1 мільярд фунтів стерлінгів. Її мета - зробити завод у Сандерленді флагманом переходу Nissan на електротягу в Європі. В межах цієї програми також планується виробництво нової повністю електричної генерації моделі Nissan Leaf, а вже у 2026 році на тих самих потужностях з'явиться електрична версія кросовера Nissan Juke.

«Особливо приємно спостерігати, як ці високотехнологічні автомобілі безшумно сходять з конвеєра. Це яскраве свідчення того, що ми впевнено реалізуємо наше бачення майбутнього мобільності», - додав Пеннік, наголосивши на важливості сталого виробництва й технологічного лідерства Nissan у сегменті електрифікації.

Джерело: Nissan

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Навіщо всі називають це гібридом? Фактично це електричка, до якої прикрутили бензиновий генератор. Але КПД такої системи не може бути вище, ніж якби ДВЗ напряму крутив колеса. Це ж основи фізики.

+1-12ВІДПОВІСТИ  
Дмитро Яковенко  

No Mercy, Помиляєтесь. ДВЗ в e-POWER працює в оптимальному режимі на постійних обертах, а не стрибає по всьому діапазону як при прямому приводі. У міському трафіку різниця в ефективності величезна - звичайний ДВЗ працює на холостому ходу в заторах, а e-POWER може взагалі вимкнутися. Плюс рекуперація при гальмуванні. Це не порушує закони фізики, а використовує їх розумніше.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Дмитро Яковенко, заряджати батарею від бензинового генератора, навіть супер ефективного і в супер ефективному режимі, все одно менш доцільно ніж передавати енергію напряму на колеса. Для пробок є система старт-стоп в сучасних авто. Плюс таскати за собою і батарею, і електромотори, і ДВЗ.

-10ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 9
Volodimir 8  

Краще б вони збільшили ємність батареї, щоб проїзжати 50-60 км без двигуна ВЗ!

-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація