Японська марка обкатує свої автомобілі не тільки на заводських тестах, а й у гонках, причому за кермо стандартних машин сідають не професійні гонщики, а штатні інженери Acura. У 2022 році два співробітники компанії вийдуть на старт гонки-змагання Tire Rack One Lap of America, в ході якого вони подолають кілька тисяч кілометрів по всій країні. І заразом випробувати у справі автомобіль під егідою заводської команди Honda of America Racing Team (HART).
Ніколас Хамманн та Кліфтон Чинг у вільний від основної роботи час в одному екіпажі беруть участь у перегонах. Хамманн займає посаду інженера з шасі, який визначає специфікації підвіски автомобілів Acura, а Чинг відповідає за їздові характеристики та налаштування шасі.
Але поза роботою в Acura Ніколас і Кліфтон перетворюються на пілота та штурмана. Черговим випробуванням для їхнього імпровізованого екіпажу буде 8-денна гонка по США.
У ході змагання учасники проїдуть через 12 штатів та відвідають низку гоночних трас, включаючи Barber Motorsports Park в Алабамі, Heartland Motorsports Park у Канзасі та Putnam Park Road Course в Індіані. Підкорювати дистанцію пілоти на TLX Type S.
Повністю стандартний автомобіль, оснащений 360-сильним 3-літровим V6 і повним приводом, відрізняється лише колесами HRE та гальмівними колодками Carbotech, а також лівреєю, стилізованою під машину безпеки гонки Acura Grand Prix of Long Beach. Метою участі в «Tire Rack One Lap of America - 2022» стане перевірка налаштувань шасі та надійності седана загалом.